Page 13 - Temmuz-Agustos2024
P. 13

MERCEDES-BENZ CONSOLIDATION CENTER FAALİYETE
                                                                 GEÇTİ...
                                                                 Mercedes-Benz Türk, yerli te- ise açılışta yaptığı konuşma-
                                                                 darikçilerin kamyon ve otobüs  da; “Bugün burada hep birlikte
                                                                 üretim parçalarını tek noktada  açılışını yaptığımız Consolidation
                                                                 toplayarak çatı şirketi Daimler  Center, üretim kapasitesine sa-
                                                                 Truck AG’nin Brezilya ve Amer- hip olup ihracat yapamayanveya
                                                                 ika’daki üretim tesislerine Türki- halihazırda Almanya üzerinden
                                                                 ye’den direkt ulaşım sağlayacak  diğer lokasyonlara dolaylı ihra-
                                                                 ‘Consolidation Center’ı hizmete  cat yapan yerel tedarikçilerim-
                                                                 açtı. Yeni merkez, deniz aşırı  izin küresel arenaya açılmalarına
                                                                 ihracat gerçekleştirmenin yanı  büyük fırsatlar sunuyor. Brezilya
                                                                 sıra yerli tedarikçilerin küresel  ve Amerika'ya daha kısa sürede
                                                                 pazardaki rekabet gücünü artır- ve daha kolay biçimde ulaştırma
                                                                 malarında kaldıraç görevi üs- imkanına sahip olacak. Mali-
                                                                 tlenecek. Mercedes-Benz Türk  yet avantajı sağlamalarına da
                                                                 İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün  yardımcı olacaktır.
                                                               CONTINENTAL EMEA BÖLGESİ STRATEJİ, ANALİTİK VE
                                                               PAZARLAMA BAŞKANLIĞI GÖREVİNE EGEMEN ATIŞ ATANDI
                                                                 1 Temmuz 2024 tarihi itibarıyla  kıda bulunacak” dedi. Premium
                                                                 Continental Avrupa, Orta Doğu  lastik üreticisi ve teknoloji şirketi
                                                                 ve Afrika Bölgesi Strateji, Analitik  Continental‘in Avrupa, Orta Doğu
                                                                 ve Pazarlama Başkanlığı göre- ve Afrika (EMEA) Bölgesi yenileme
                                                                 vine Egemen Atış getirildi. Ata- lastikleri grubu Strateji, Analitik
                                                                 maya ilişkin konuşan Continental  ve Pazarlama (SAM) Başkanlığı
                                                                 EMEA Bölgesi Yenileme Lastikleri  görevine  Egemen  Atış  atandı.  1
                                                                 Başkanı Ferdinand Hoyos, “Ege- Temmuz 2024 itibarıyla görevine
                                                                 men Atış, kapsamlı uluslararası  başlayan Atış’ın sorumlulukları
                                                                 deneyimiyle ekibimizi güçlendir- arasında ürün yönetimi, pazarla-
                                                                 erek lider lastik üreticisi ve lastik  ma iletişimleri, halkla ilişkiler, e-ti-
                                                                 çözümleri tedarikçisi olarak konu- caret, iş analitiği, fiyatlandırma,
                                                                 mumuzu sağlamlaştırmamıza kat- strateji ve iş geliştirme yer alacak.
                                                                 OPET FUCHS, AUTOMECHANIKA FUARI’NDA
                                                                 SEKTÖR PROFESYONELLERİ İLE BULUŞTU...
                                                                 Otomotiv yağlar ve araç bakım  gelme fırsatı bulurken, beraber   13
                                                                 ürünleri üretim ve satış şirke- birçok yeni ülke ve potansiyel
                                                                 ti Opet Fuchs, tüm dünyadan  ithalatçılarla iş geliştirme şansına
                                                                 60  binden  fazla  profesyonelin  da sahip olduk. Ortaklarımızdan
                                                                 bir araya geldiği Automechan- aldığımız güç ve Türkiye’deki her
                                                                 ika İstanbul Fuarı’nda yer aldı.  geçen gün gelişen OEM (oriji-  MAGAZINE.COM.TR
                                                                 Opet Fuchs Kıdemli Yurt Dışı  nal ekipman üreticisi) iş birlikte-
                                                                 Pazarlar  Satış  Müdürü  Volkan  liklerimizin referansıyla dünyanın
                                                                 Uygur,  “Fuarda  ihraç  pazarlar- farklı yerlerinden bizi ziyaret eden
                                                                 da kullandığımız ana markamız  potansiyel alıcıların dikkatini çek-
                                                                 olan Opet Madeni Yağları bay- meyi  başardık”değerlendirme-
                                                                 ilerimizle toplu olarak bir araya  sinde bulundu.    AUTOMOBILE

                                                                 CASTROL FİLOZOF 2.0 İLE DAHA VERİMLİ VE
                                                                 EKONOMİK FİLO YÖNETİMİ...

                                                                 Castrol’ün  filoların  güncel ihti- sayesinde müşterilerine ödemel-
                                                                 yaçlarına  yönelik çözümler sun- erinde  kolaylık sağlıyoruz” diyor.
                                                                 mak için geliştirdiğiFilozof 2.0-Filo  Filolarda çalışanların sağlıklarının
                                                                 Yönetim Çözümleri’nin tanıtımı  da iş sürekliliği açısından çok
                                                                 Ankara’da  TMMOB   Maden önemli olduğunun farkında old-
                                                                 Mühendisleri Odası ile düzenlenen  uklarını  vurgulayan  Dede,  Cas-
                                                                 organizasyonda gerçekleştirildi.  trol Care’in işletmelere özel
                                                                 Castrol Türkiye, Ortadoğu ve Af- hazırladığı  mobil  sağlık hizmeti
                                                                 rika Pazarlama Direktörü Onur  ile gerçekleştirilen taramaların
                                                                 Dede, “Özel taksit ve vade oran- dasağlıklı  bir çalışma ortamının-
                                                                 ları gibi değişen ekonomik koşul- yaratılmasına destek olduğunun
                                                                 lara uyum sağlayan Castrol Pay  altını çiziyor.
                                                                                                              13.YIL
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18