Page 13 - Temmuz-Agustos2024
P. 13
MERCEDES-BENZ CONSOLIDATION CENTER FAALİYETE
GEÇTİ...
Mercedes-Benz Türk, yerli te- ise açılışta yaptığı konuşma-
darikçilerin kamyon ve otobüs da; “Bugün burada hep birlikte
üretim parçalarını tek noktada açılışını yaptığımız Consolidation
toplayarak çatı şirketi Daimler Center, üretim kapasitesine sa-
Truck AG’nin Brezilya ve Amer- hip olup ihracat yapamayanveya
ika’daki üretim tesislerine Türki- halihazırda Almanya üzerinden
ye’den direkt ulaşım sağlayacak diğer lokasyonlara dolaylı ihra-
‘Consolidation Center’ı hizmete cat yapan yerel tedarikçilerim-
açtı. Yeni merkez, deniz aşırı izin küresel arenaya açılmalarına
ihracat gerçekleştirmenin yanı büyük fırsatlar sunuyor. Brezilya
sıra yerli tedarikçilerin küresel ve Amerika'ya daha kısa sürede
pazardaki rekabet gücünü artır- ve daha kolay biçimde ulaştırma
malarında kaldıraç görevi üs- imkanına sahip olacak. Mali-
tlenecek. Mercedes-Benz Türk yet avantajı sağlamalarına da
İcra Kurulu Başkanı Süer Sülün yardımcı olacaktır.
CONTINENTAL EMEA BÖLGESİ STRATEJİ, ANALİTİK VE
PAZARLAMA BAŞKANLIĞI GÖREVİNE EGEMEN ATIŞ ATANDI
1 Temmuz 2024 tarihi itibarıyla kıda bulunacak” dedi. Premium
Continental Avrupa, Orta Doğu lastik üreticisi ve teknoloji şirketi
ve Afrika Bölgesi Strateji, Analitik Continental‘in Avrupa, Orta Doğu
ve Pazarlama Başkanlığı göre- ve Afrika (EMEA) Bölgesi yenileme
vine Egemen Atış getirildi. Ata- lastikleri grubu Strateji, Analitik
maya ilişkin konuşan Continental ve Pazarlama (SAM) Başkanlığı
EMEA Bölgesi Yenileme Lastikleri görevine Egemen Atış atandı. 1
Başkanı Ferdinand Hoyos, “Ege- Temmuz 2024 itibarıyla görevine
men Atış, kapsamlı uluslararası başlayan Atış’ın sorumlulukları
deneyimiyle ekibimizi güçlendir- arasında ürün yönetimi, pazarla-
erek lider lastik üreticisi ve lastik ma iletişimleri, halkla ilişkiler, e-ti-
çözümleri tedarikçisi olarak konu- caret, iş analitiği, fiyatlandırma,
mumuzu sağlamlaştırmamıza kat- strateji ve iş geliştirme yer alacak.
OPET FUCHS, AUTOMECHANIKA FUARI’NDA
SEKTÖR PROFESYONELLERİ İLE BULUŞTU...
Otomotiv yağlar ve araç bakım gelme fırsatı bulurken, beraber 13
ürünleri üretim ve satış şirke- birçok yeni ülke ve potansiyel
ti Opet Fuchs, tüm dünyadan ithalatçılarla iş geliştirme şansına
60 binden fazla profesyonelin da sahip olduk. Ortaklarımızdan
bir araya geldiği Automechan- aldığımız güç ve Türkiye’deki her
ika İstanbul Fuarı’nda yer aldı. geçen gün gelişen OEM (oriji- MAGAZINE.COM.TR
Opet Fuchs Kıdemli Yurt Dışı nal ekipman üreticisi) iş birlikte-
Pazarlar Satış Müdürü Volkan liklerimizin referansıyla dünyanın
Uygur, “Fuarda ihraç pazarlar- farklı yerlerinden bizi ziyaret eden
da kullandığımız ana markamız potansiyel alıcıların dikkatini çek-
olan Opet Madeni Yağları bay- meyi başardık”değerlendirme-
ilerimizle toplu olarak bir araya sinde bulundu. AUTOMOBILE
CASTROL FİLOZOF 2.0 İLE DAHA VERİMLİ VE
EKONOMİK FİLO YÖNETİMİ...
Castrol’ün filoların güncel ihti- sayesinde müşterilerine ödemel-
yaçlarına yönelik çözümler sun- erinde kolaylık sağlıyoruz” diyor.
mak için geliştirdiğiFilozof 2.0-Filo Filolarda çalışanların sağlıklarının
Yönetim Çözümleri’nin tanıtımı da iş sürekliliği açısından çok
Ankara’da TMMOB Maden önemli olduğunun farkında old-
Mühendisleri Odası ile düzenlenen uklarını vurgulayan Dede, Cas-
organizasyonda gerçekleştirildi. trol Care’in işletmelere özel
Castrol Türkiye, Ortadoğu ve Af- hazırladığı mobil sağlık hizmeti
rika Pazarlama Direktörü Onur ile gerçekleştirilen taramaların
Dede, “Özel taksit ve vade oran- dasağlıklı bir çalışma ortamının-
ları gibi değişen ekonomik koşul- yaratılmasına destek olduğunun
lara uyum sağlayan Castrol Pay altını çiziyor.
13.YIL