Page 30 - Mayıs-Haziran 2024
P. 30
Mercedes-Benz
G 580
arazi yeteneklerinde sınır
tanımıyor...
ercedes-Benz, Çin’de buluşmasını simgeliyor. Yeni önemli ölçüde dar bir dönüş
25 Nisan-4 Mayıs tar- elektrikli G-Serisi, tüm ikonik açısıyla aracın yönlendirilmes-
Mihleri arasında 18’inci unsurları içeren köşeli siluetini ine imkân veriyor. Üç vitesli akıllı
kez düzenlenecek Auto China koruyarak modelin karakterine arazi ağır vites fonksiyonu Of-
2024'te iki yeni modelin dün- sadık kalmaya devam ediyor. froad crawling, arazi sürüşü için
ya prömiyerini gerçekleştirirken Geleneksel içten yanmalı mo- hız sabitleyici gibi işlev göre-
yeni araç teknolojilerini de torlu varyantlar gibi, gövdesi rek sürücü arazide gezinmeye
30 tanıtıyor. Mercedes AMG'nin en bir merdiven şasisi üzerine inşa odaklanırken optimum sürüş
yeni yüksek performanslı spor edilirken bu sistem, elektrik- gücünü koruyor. Denenmiş ve
li sürüşü entegre etmek için
test edilmiş varyantlar gibi, EQ
otomobili olan yeni Mercedes
MAGAZINE.COM.TR MANCE’ın yanında 45 yıldan Ayrıca, çift salıncaklı bağımsız cedes-Benz G 580 de uygun
Teknolojisine sahip yeni Mer-
değiştirilerek
güçlendirilmiş.
AMG GT 63 S E PERFOR-
yüzeylerde yüzde 100'e kadar
ön süspansiyon ve yeni geliştir-
uzun süredir ikonik tasarımıyla
tırmanma kabiliyetine sahip.
kendi özel hayran kitlesine sa-
ilen rijit arka aks kombinasyonu
hip G-Serisi’nin yeni tamamen
da korunuyor. Merdiven şasis-
Araç, 35 dereceye kadar olan
yan eğimlerde dengesini koruy-
elektrikli modeli de ilk kez sahn-
ine entegre edilmiş lityum-iy-
AUTOMOBILE eye çıkıyor. Ayrıca Concept CLA on batarya, düşük bir ağırlık or. Elektrikli G-Serisi, 850 mili-
merkezi sağlıyor. Kullanılabilir
Class ve güncellenmiş tama-
metrelik maksimum sudan geçiş
derinliği ile geleneksel motorlu
men elektrikli EQS Saloon’un
116 kWh kapasitesi ile WLTP'ye
göre 473 kilometrelik menzil
benzerlerinden 150 milimetre
da fuar prömiyeri gerçekleşti-
riliyor. Mercedes-Benz ayrıca
kerleklerin yakınında bulunan
LOW RANGE arazi vitesi, özel
Şanghay'da içeriği genişletilen için yeterli enerji sağlıyor. Te- daha iyi performans gösteriyor.
Ar-Ge merkezi ile de Çin'e bağımsız kontrollü elektrik mo- bir redüksiyon oranı ile sürüş Eylül ayından itibaren Türkiye’de
olan güveninin altını çiziyor. toru, maksimum 432 kW to- gücünü artırıyor. Yeni model, de satışa sunulacak yeni elektrikli
EQ Teknolojisine sahip yeni plam güç üretiyor. Bu motorlar, akıllı tork vektörleme kullanarak G-Serisi, süregelen aile serisinin
Mercedes-Benz G 580 Serisi seçilebilir LOW RANGE arazi geleneksel diferansiyel kilitler- bir üyesi olarak da göze çarpıyor.
(kombine enerji tüketimi: 30.3- vites küçültme ile benzersiz inin işlevini sanal olarak üreti- Dış tasarım, opsiyonel siyah panelli
27.7 kWh/100 km, kombine sürüş özellikleri ve özel fonksi- yor. G-ROAR, tamamen yeni
ağırlıklı CO₂ emisyonları: 0 g/ yonlar sağlıyor. Bu sayede, elektrikli G-Serisi'ne benzersiz radyatör ızgarası ile çarpıcı elektrikli
km, CO₂ sınıfı: A), lider arazi G-TURN, aracın gevşek veya bir ses deneyimi de getiriyor. görünüme kavuşuyor.
aracının ilk tamamen elektrikli asfaltsız yüzeylerde bulunduğu Karakteristik G-Serisi’ne özgü
varyantını sunuyor. Yeni mod- noktada kendi etrafında dön- sürüş sesine ek olarak ortama
el, bugüne kadar görülmemiş mesini sağlıyor. G-STEERING bir ‘aura’ sesi ve çeşitli ‘durum’
bir şekilde gelenekle geleceğin işlevi arazide sürüş sırasında sesleri de katıyor.
Automobile Magazine | MAYIS-HAZİRAN 2024