Page 54 - Automobile Magazine - 9.YIL Özel Kasım Sayısı Türkçe-İngilizce E-Dergi.
P. 54
ık tasarımı ve performansı, dinamik
arka spoyleri ve kaputtan çıkan
göz alıcı egzozu ile arka taraf old-
ukça temiz ve göz dolduruyor. S1
Projesi motorunun kalbinde, bir V8
Şgücü tarafından desteklenmektedir.
Maksimum 8,800 rpm ile otomobilin güçlü hızlan-
ması, yüksek devirli motordan gelen son derece
tatmin edici bir uğultu ile birlikte 2,7 saniyede
beklenen 0-100km hıza ulaşabiliyor... Ek olarak,
arkadan çekişli süper arabada 8 ileri çift kavramalı
şanzıman, ARES Design tarafından ayarlanmış
bir ECU ve araca maksimum 522kw (715hp) güç
veren ısmarlama hazırlanmış bir egzoz sistemi
bulunuyor.
ts sleek design and performance are en-
hanced by its dynamic rear spoiler and the
eye-catching exhaust exiting the bonnet –
leaving the rear extractor area free and clean.
At its heart, S1 Project is powered by a natu-
Irally aspirated V8 powerplant. With maximum
of 8,800rpm the car’s powerful acceleration will
produce an anticipated 0 -100kph in 2.7s along
with a deeply satisfying sonorous roar from the
high-revving engine. In addition, the rear wheel
drive supercar has an 8-speed dual clutch trans-
mission, an ARES Design-tuned ECU and a be-
spoke crafted exhaust system giving the car a
maximum power of 522kw (715hp).
54
MAGAZINE.COM.TR
AUTOMOBILE Çift salıncaklı süspansiyon, dövme alüminyum
akslar ve uyarlanabilir Manyetik Sürüş Kontrolü ile
desteklenen S1 Projesi, sahipleri için güçlü ancak
karmaşık olmayan bir sürüş sunacak. Otomobilin
iç mekanı, hem sürücüyü hem de yolcuyu orta
konsolda ve gösterge panelinde bulunan HMI ile
saran bir 3D efekti yaratarak, temel ve minimal
ancak zarif çizgilerin kullanımını ortaya koyuyor.
Underpinned by double wishbone suspension,
forged aluminium axles and adaptive Magnet-
ic Ride Control, S1 Project will deliver a potent
yet uncomplicated drive for its owners. Inside,
the car’s interior reveals the use of essential and
minimal yet elegant lines, creating a 3D effect en-
veloping both driver and passenger with the car’s
HMI contained within the central console and
dashboard.
Automobile Magazine | FORMULA 1 TURKISH GRAND PRIX 2020