Dacia Yepyeni Duster’ı Tanıttı…

®
Çok Okunanlar

Dacia, Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda üç dünya prömiyeri sunuyor

Dacia'nın ikonik suv'u Duster'ın en son versiyonu, ilk resmi görünümünü 2024 Cenevre Otomobil Fuarı'nda sergileyecek... Sebastien Loeb, 26 Şubat'ta 10.00...

Volkswagen ID.7 Tourer ile station wagon elektrikli

Volkswagen'in ID.7 ailesi genişliyor, daha doğrusu uzuyor. Alman şirket, elektrikli modelin spor vagon versiyonunu ve Volkswagen'in yeni Passat ile de...

İtalya’nın petrol ve gaz devi Eni 8,3 milyar Euro’nun üzerinde net kar

İtalya'nın petrol ve gaz devi Eni, Cuma günü yayınlanan finansal sonuç açıklamasına göre, 2023 yılının tamamı için 8,3 milyar...

Telegripper desenli Lassa lastikler

Brisa ile Türkiye’nin önde gelen iş makinası üreticilerinden MST yeni bir iş birliğine imza attı. İki şirket arasında yapılan...

Dacia, ikonik en çok satanlar hikayesinin bir sonraki bölümü olan üçüncü nesil Duster’ı sunuyor… Tamamen Yeni Duster’ın tasarımı daha sert ve daha iddialı!

Duster kanıtlanmış bir başarı hikayesidir. 13 Yıllık kariyerinde 40’tan fazla ödüle layık görüldü, üretimi 2,2 milyon adede ulaştı. 2022’de perakende pazarındaki tüm segmentlerde Avrupa’nın en çok satan suv’u olarak sıralanıyor. Dacia’nın Romanya’nın Pitesti kentindeki fabrikasındaki üretim hatlarından her gün yaklaşık 1.000 Duster SUV çıkıyor.

CMF-B platformunda, Tamamen Yeni Duster, önceki nesle göre yolcular ve bagajlar için daha fazla alana sahip. Platformun ileri mühendisliği ayrıca yoldaki titreşimi ve gürültüyü azaltarak sürücü konforunu artırıyor.

Dacia Ürün Performansı Başkan Yardımcısı Patrice Lévy Bencheton şöyle açıklıyor: “Yeni CMF-B platformu, Dacia serisini hem bugün hem de yarın geliştirmek için kilit bir değer. Tüm potansiyelini Tamamen Yeni Duster’da görebiliriz. Yüksek verimli elektrikli güç aktarma organlarına yer veriliyor.

Tamamen Yeni Duster, beş sürüş ayarı içeren 4×4 Arazi Kontrol şanzımanına sahip:

  1. Otomatik: şanzıman, tekerlek tutuşuna ve hızına göre gücü ön ve arka aks arasında otomatik olarak dağıtır.
  2. Kar: belirli ESC ve kaymayı önleyici ayarlarla kaygan yollarda yörüngeyi optimize eder
  3. Çamur / Kum: dengesiz arazi için
  4. Off-Road: zorlu arazilerde en iyi performans. Mevcut Duster’ın 4×4 Kilit moduna çok benzer, ancak kavrama ve hıza göre torku ön ve arka tekerleklere otomatik ve optimum şekilde dağıtmanın ek avantajı ile
  5. Eco: Klimayı ve aracın performansını düzenleyerek yakıt tüketimini optimize eder. Yolun tutuşuna uyum sağlarken yakıt tüketimini sınırlamak için torkun ön ve arka akslara dağılımını mümkün olan maksimum ölçüde optimize eder

Yepyeni Duster’ın yerden yüksekliği, piyasadaki en yüksek 4×4 versiyonunda 217 mm’dir.

Hız sabitleyici / Hız sınırlayıcı artık tüm donanımlarda standart hale geldi. Ayrıca, kısa huzmeli ve uzun huzmeli farlar arasında otomatik geçiş, Tamamen Yeni Duster Extreme ve Journey modellerinde standart olarak sunuluyor.

 

Son Haberler

MG, IM 2024 Cenevre fuarı’nda ilk kez…

IM L6 küresel bir çıkış yapacak... Tüm yeni MG3 Hibridinin dünya prömiyerinin yanı sıra, ım'den 2024 Cenevre şovunda başka bir...
- Advertisement -

Diğer Haberler