Dacia Yepyeni Duster’ı Tanıttı…

®
Çok Okunanlar

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedefleri

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi Ağır Ticari Araçlar sektöründe yılın ilk çeyreği beklentileri...

Yeni C3 Aircross ile ilgili ilk görselleri yayınladı

Mobilite dünyasının her alanında, herkes için ulaşılabilir modeller sunan Citroën, yakında Avrupa'da satışa sunulacak olan yeni C3 Aircross ile...

Trafik sigortasında hasar maliyet endeksi uygulaması

Yeni uygulamayla trafik sigortasında bu dönem kapandı ve hasar maliyet endeksi uygulamasına geçildi. Yine trafik sigortasında primleri devlet belirleyecek...

Anadolu Isuzu “ZES işbirliği çok değerli”

Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, satış sonrası servis standartlarını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Anadolu Isuzu, çevre dostu...

Dacia, ikonik en çok satanlar hikayesinin bir sonraki bölümü olan üçüncü nesil Duster’ı sunuyor… Tamamen Yeni Duster’ın tasarımı daha sert ve daha iddialı!

Duster kanıtlanmış bir başarı hikayesidir. 13 Yıllık kariyerinde 40’tan fazla ödüle layık görüldü, üretimi 2,2 milyon adede ulaştı. 2022’de perakende pazarındaki tüm segmentlerde Avrupa’nın en çok satan suv’u olarak sıralanıyor. Dacia’nın Romanya’nın Pitesti kentindeki fabrikasındaki üretim hatlarından her gün yaklaşık 1.000 Duster SUV çıkıyor.

CMF-B platformunda, Tamamen Yeni Duster, önceki nesle göre yolcular ve bagajlar için daha fazla alana sahip. Platformun ileri mühendisliği ayrıca yoldaki titreşimi ve gürültüyü azaltarak sürücü konforunu artırıyor.

Dacia Ürün Performansı Başkan Yardımcısı Patrice Lévy Bencheton şöyle açıklıyor: “Yeni CMF-B platformu, Dacia serisini hem bugün hem de yarın geliştirmek için kilit bir değer. Tüm potansiyelini Tamamen Yeni Duster’da görebiliriz. Yüksek verimli elektrikli güç aktarma organlarına yer veriliyor.

Tamamen Yeni Duster, beş sürüş ayarı içeren 4×4 Arazi Kontrol şanzımanına sahip:

  1. Otomatik: şanzıman, tekerlek tutuşuna ve hızına göre gücü ön ve arka aks arasında otomatik olarak dağıtır.
  2. Kar: belirli ESC ve kaymayı önleyici ayarlarla kaygan yollarda yörüngeyi optimize eder
  3. Çamur / Kum: dengesiz arazi için
  4. Off-Road: zorlu arazilerde en iyi performans. Mevcut Duster’ın 4×4 Kilit moduna çok benzer, ancak kavrama ve hıza göre torku ön ve arka tekerleklere otomatik ve optimum şekilde dağıtmanın ek avantajı ile
  5. Eco: Klimayı ve aracın performansını düzenleyerek yakıt tüketimini optimize eder. Yolun tutuşuna uyum sağlarken yakıt tüketimini sınırlamak için torkun ön ve arka akslara dağılımını mümkün olan maksimum ölçüde optimize eder

Yepyeni Duster’ın yerden yüksekliği, piyasadaki en yüksek 4×4 versiyonunda 217 mm’dir.

Hız sabitleyici / Hız sınırlayıcı artık tüm donanımlarda standart hale geldi. Ayrıca, kısa huzmeli ve uzun huzmeli farlar arasında otomatik geçiş, Tamamen Yeni Duster Extreme ve Journey modellerinde standart olarak sunuluyor.

 

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler