Continental ve Dakar Şampiyonu KAMAZ-Master İşbirliği

®
Çok Okunanlar

ROLLS-ROYCE GHOST KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞUYOR

Tanıtım hazırlıkları devam eden yeni nesil Rolls-Royce Ghost 2020 sonbaharında ortaya çıkmaya hazırlanıyor. Rolls-Royce Ceo ‘su Torsten Müller-Ötvös, yeni aracın...

Ford Trucks Pazarlama Müdürü Emine Coşkun

Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, sektörün geleceğinde söz sahibi olacak şirket temsilcisi genç lojistik profesyonellerinin kişisel ve...

AB binek otomobil pazarı 2019’a yavaş başladı…

ANKARA - Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA) cuma günü yaptığı açıklamada, AB'de binek otomobillere olan talebin Ocak ayında yıllık bazda...

200.000 TL’lik kredi kullanımlarında 18 ay için yüzde 0 faiz kredi…

Borusan Otomotiv, Aralık ayında BMW 3 Serisi, 4 Serisi, 5 Serisi, X1, X2 ve X5 modellerinde kaçırılmayacak avantajlar sunuyor. Yeni yıla bir...

2017 yılında Continental lastiklerini tercih ederek Dakar Rallisi’nde başarılı bir performans sergileyen Rus KAMAZ-Master takımı, işbirliğini ContiPressureCheckTM teknolojisiyle genişletecek. Continental’in ticari araçlar için geliştirdiği son teknoloji lastik basıncı takip sistemi ContiPressureCheckTM, yarış sırasında KAMAZ-Master pilotlarına rekabet avantajı sağlayacak. Continental lastikleri, KAMAZ-Master ekibinin Afrika Eco Race, Dakar 2017 ve Silk Way 2017 yarışlarına gösterdiği üstün performansa katkı sağlamıştı. 

Dakar Rallisi’ni iki kez kazanan KAMAZ-Master pilotu Eduard Nikolayev;

“Ralli, lastiklerin yüksek hızlarda artan yüke ve ısıya maruz kaldığı çok zorlu bir spordur. Bu nedenle biz yarış pilotlarının yarış sırasında iç lastik basıncını ve sıcaklığını bilmemiz büyük önem taşır. Ülkenin bir ucundan diğer ucuna uzanan zorlu parkurda, lastik basıncının genellikle kumda 26 Psi ile yüksek hızda sert arazide 80-100 Psi arasında ayarlanması gerekir. Continental’in her lastiğin basıncını ve sıcaklığını ayrı ayrı, anlık olarak izlememize olanak tanıyan ContiPressureCheckTM teknolojisi, bu yüzden yarışlarda ekibimize büyük avantaj sağlayacak.” diye konuştu.

 

ContiPressureCheckTM nasıl çalışır?

Lastiğin içerisine doğrudan monte edilen bir basınç ve ısı ölçüm sistemi olan ContiPressureCheckTM, kauçuk konteynırlarda lastiğe yerleştirilen sensörler ile işlemci arasında kurulan iletişim sistemi ile entegrasyon sağlıyor. Lastik değiştirildiğinde sensörler kauçuk konteynırdan çıkarılarak yeni lastikte tekrar kullanılabiliyor. Pil ömrü altı yıl veya yaklaşık olarak 600.000 km olan ContiPressureCheckTM, tüm lastik markaları ve araçlara uyumlu halde sunuluyor. Lastik sensörlerinden gelen sinyaller, kamyonda bulunan ve bilgiyi analiz edip değerlendiren, ardından ya sürücü kabininde görüntüleyen ya da bağlı bir telematik sisteme gönderen bir merkezi kontrol ünitesine iletiliyor. Böylece sürücü lastik basıncı ve ısısından anlık olarak haberdar olabiliyor. ContiPressureCheckTM, yakıt maliyetlerinden tasarruf etmeye ve emisyonları azaltmaya da yardımcı oluyor. Sistem, çeşitli tekerlek konfigürasyonlarına sahip çok akslı araçlarda kullanılabiliyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...