BMW Türkiye’nin Gastronomi Projesi

®
Çok Okunanlar

Siemens, Elektrikli Araç Şarj Cihazı Portföyünü Genişletiyor

Siemens, 400 kW çıkışa sahip SICHARGE D şarj istasyonları ile tek seferde 4 elektrikli otomobili aynı anda şarj edilebilen...

Charbel Abi Ghanem’e bir yeni görev daha

1 Nisan 2022 tarihinden bu yana Nissan Türkiye'den sorumlu Genel Müdür olarak görev yapan Charbel Abi Ghanem, 1 Nisan...

Maxion İnci Jant Grubu’na TAYSAD Başarı Ödülü

Maxion İnci Jant Grubu, 2023 yılındaki ihracat performansı ile Taşıt Araçları Tedarik Sanayicileri Derneği (TAYSAD) tarafından TAYSAD Başarı Ödülü’ne...

Nissan, 2023 mali yılına kıyasla 1 milyon adetlik ek satış hedefliyor

Nissan, Ambition 2030 vizyonuna ulaşmak için hem ürün portföyünü güçlendirecek, elektrifikasyonu ilerletecek yeni geliştirme ve üretim yöntemleri sunacak. Nissan,...

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW tarafından hayata geçirilen gastronomi projesi BMWlicious, reklam pazarlama, iletişim ve halkla ilişkiler alanlarında ödüller kazanmaya devam ediyor. Bu yıl beşincisi düzenlenen Prida İletişim Ödülleri’nde Influencer İlişkileri kategorisinde Başarı Ödülü’ne layık görülen proje; reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında üretilen işleri, “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards’ta da Etkili İçerik Üretimi kategorisinde Gümüş ödülün sahibi oldu. Ayrıca proje bu sene 20’ncisi düzenlenen Altın Pusula Ödülleri’nden biri “Büyük Ödül” olmak üzere beş ödülle döndü. İstanbul Marketing Awards’ta da iki ödüle layık görülen BMWlicious Projesi bu yılki ödül sayısını böylece dokuza yükseltti.

Gastronomi alanının Türkiye’de giderek değer kazandığını ve mutfağın ötesine geçerek ekoloji ile sürdürülebilir tarım gibi geniş kapsamlı konuları da şemsiyesi altına aldığını belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, “Gerçekleştirdiğimiz BMWlicious projesi ile Türkiye’nin dört bir yanındaki bölgesel tatların, lokanta kültürünün keşfedilmesine imkân tanıdık. Bu noktada beraber yola çıktığımız saygın ve değerli şeflerimiz Şemsa Denizsel, Ali Ronay ve Maksut Aşkar’a kıymetli katkılarından ötürü çok teşekkür ediyorum. Bu güzel proje ile İstanbul Marketing Awards’ta kazandığımız iki ödüle ek; Prida İletişim Ödülleri’nde Başarı Ödülü’ne, Brandverse Awards’ta Etkili İçerik Üretimi kategorisinde Gümüş Ödül’e, 20. Altın Pusula Ödülleri’nde ise hem Büyük Ödül’e hem de farklı kategorilerde dört ödüle layık görülmenin mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz. Bu başarıda emeği geçen şeflerimizi ve tüm çalışma arkadaşlarımı yürekten kutluyorum” dedi.

Son Haberler

Verimlilikte Devrim Yaratan Teknoloji: PETRONAS Syntium Next Gen

PETRONAS Syntium Next Gen, modern motorların sıcaklıkla başa çıkma mücadelesinde öncülük ediyor. Günümüzde motorlar, yüksek sıcaklıkların yol açtığı depozit...

Diğer Haberler