Audi, ilk tam elektrikli otomobilinin tanıtımı için Sony VENICE’i seçti..

®
Çok Okunanlar

Dünya Ralli Şampiyonası Parkurunda Milli Lastik

Türkiye lastik endüstrisinin yerli sermayeli lideri PETLAS, sektöre damga vuran yatırımlarının yanı sıra, sorumlu marka kimliğiyle spora ve toplumsal...

Forever Kart Toyota sahiplerine 3 yılda 47 milyon TL’lik fayda sağladı

Toyota’nın, yaş ve model farkı gözetmeksizin çok özel avantajlar sağlayan ve sektördeki en kapsamlı sadakat programı olan “Forever Kart”...

İşi en iyi şekilde yapmak için Peugeot el aletleri…

Peugeot Outillage, kullanıcılar için hobi amaçlı; darbeli matkap, kırıcı ve delici, hızar, dekupaj, dairesel zımpara, jet taşlama, silindir zımpara...

Ford Otosan’dan girişim ekosistemi “Driventure”

Türk otomotiv sanayinin öncü şirketi Ford Otosan, elektrikli ve bağlantılı yeni nesil ticari araç projelerini hayata geçireceği 2 milyar...

Birinci sınıf otomobil üreticisi Audi, ilk tam elektrikli otomobil modeli yeni e-tron’un reklam çekimleri için Sony’nin CineAlta Full Frame kamerasını seçti. Reklamın prodüksiyonu KROPAC MEDIA GmbH tarafından yapıldı ve film, otomobilin hemen hemen hiç ses çıkarmayan motorunu öne çıkarmak için sessiz ve doğal bir ortamda çekildi. 

Etkileyici Full Frame görüntü sensörüyle donatılan Sony VENICE, hemen hemen her formatta büyüleyici görseller yakalayabilme ve muhteşem bir alan derinliği sunabilme özelliği ile elektrikli sürüşün sessiz atmosferini ekrana mükemmel şekilde yansıttı; bu da Audi ve KROPAC MEDIA GmbH şirketlerinin bu çekimde VENICE kamera sistemini seçmelerinin temel nedenlerinden biriydi. 

Audi iletişim ekibinin Baş Yapımcısı Philip Hollerbach şu yorumu yaptı: “Filmimizin odak noktası, Audi e-tron sürmenin verdiği hissiyat ve desteklediği çevre dostu yaşam tarzıydı. Sony’nin VENICE kamera sistemi bunun için ideal çözüm oldu.”

 KROPAC MEDIA GmbH Yönetici Direktörü Berti Kropac ise şunları ekledi: “Büyük Full Frame sensör, sakinlik yayan, yumuşak ve göze çarpmayan bir görüntü oluşturuyor ve e-tron’u geleceğe dönük bir ürün olarak yansıtıyor.”

 24 x 36 mm boyut desteği, sofistike görsel efektler için maksimum 6K çözünürlüğe ulaşabilmesi ve kamera gövdesinin içine yerleştirilmiş servo kontrollü, 8 kademeli mekanik ND filtre mekanizması ile Sony VENICE, filmin dış çekimlerinde Audi’nin özelliklerini en iyi şekilde yansıtmasını sağladı. Prodüksiyon şirketine 0,3 ila 2,4 kademelerle tüm filtre aşamalarını anında değiştirme gücü sağlayan sistem sayesinde, kamera operatörleri ışık değişikliklerine hızla tepki verebildi ve kesinti süresi en aza indirilebildi.

 Ticaret fuarlarında veya dünya prömiyeri etkinliklerinde kullanılmak üzere genellikle yeni Audi modellerinin dinamik sürüş çekimlerini yapan KROPAC MEDIA GmbH şöyle açıkladı: “Tek bir düğmeye dokunuyorsunuz, VENICE sadece iki saniyede ND filtresini değiştiriyor. Bu özellik henüz başka hiçbir kamera sisteminde yok.”

 Sony Professional’ın Film Departmanı Ürün Pazarlama Müdürü Sebastian Leske, konu aksesuarlar olduğunda, Sony’nin film prodüksiyonlarında müşterilerine mümkün olan en iyi çözümleri sunmak istediğini söyledi: “VENICE ile, film yapımcıları yaratıcı fikirlerini ekrana taşırken harcanan zamanı ve masrafları en alt düzeyde tutabiliyor. Audi reklamı, bunun bir çelişki olmadığını ve Sony’nin, otomobil üreticilerine reklamların her karesine duygu katma konusunda yardımcı olabileceğini etkileyici bir şekilde kanıtlıyor.” 

Markanın tam elektrikli serisinin ilk modeli Audi e-tron’un dünya prömiyeri 17 Eylül’de San Francisco’da yapılmıştı. Elektrikli spor SUV, tipik bir lüks arabanın genişliğini ve konforunu günlük kullanıma uygun bir ürün yelpazesiyle bir araya getiriyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...