MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT ile

®
Çok Okunanlar

Türkiye’de en çok satan SUV olma özelliğini sürdüren Qashqai, 10’uncu yılını da açık ara liderlikle kutluyor

Crossover segmentinin yaratıcısı Qashqai, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli oldu....

OTAM Ventures’u hayata geçirdi…

Otomotiv Teknolojileri Araştırma Geliştirme Merkezi, OTAM, kurumsal girişim sermaye kolu OTAM Ventures’u hayata geçirdi. Otomotiv teknolojilerindeki yenilikleri değerlendirmeye ve...

Otomatik vites araçlarda, Kick-Down özelliği nedir?

Kick-Down Nedir? Kick-Down özelliği D/S vites kolu konumunda ve ya Tiptronic konumunda maksimum ivme sağlar. Gaz pedalına tamamen basıldığında, aracın hızına...

Fiat, Autoshow’daki Yerini Aldı

Fiat, 14 -26 Eylül tarihleri arasında online ziyaret edilebilecek olan Türkiye’nin ilk dijital otomobil fuarı Autoshow Mobilite Fuarı’nda en...

Yeni Outlander PHEV

Mitsubishi Motors, 80 yıllık 4WD uzmanlığı, elektro-mobilite alanında 50 yıllık ARGE geçmişi ve 30 yıllık ralli zaferi kazanan dört tekerlekten çekişli kontrol sistemi teknolojisine dayanan geçmişi ile, 2013 yılında segmentte kuralları belirleyen plug-in hibrit elektrikli Çift Motorlu SUV otomobili Outlander PHEV’i piyasaya sürdü. Mitsubishi Motors, bunu diğer otomobil üreticilerinden önce gerçekleştirdi.

Satışına başlanan ilk günden günümüze, pazardan gelen olumlu tepkinin verdiği güç ve sürekli iyileştirmenin desteği ile, Outlander PHEV, teknolojiyi ilk benimseyenlere yönelik bir araçtan, Mitsubishi Motors’un ana faaliyet alanına dönüştü. Outlander PHEV, 2015, 2016 and 2017 yıllarında Avrupa’nın en çok satan plug-in hibrit aracı oldu ve bugüne kadar, Avrupa’da 100.000 adedin üzerinde satış gerçekleştirildi. Dünya çapında 140.000 adedin üzerinde kümülatif satış ile, Outlander PHEV dünyanın en çok satan plug-in hibrit SUV aracı kabul ediliyor.

En üstün teknolojik özellikler ile donatılan Outlander PHEV, Mitsubishi Motors’un amiral gemisi ürünü konumunda. Mitsubishi Motors PHEV teknolojisi ile elektrikli araçlar kategorisinde halen ciddi bir sorun olan sürüş menzilinde önemli atılımlar gerçekleştirdi. 2019 model yeni Outlander PHEV, daha keskin hatları, daha şık iç dizaynı ve yeniden tasarlanan şanzımanı ile sınırları daha da zorlayacak.

PHEV sistemi: PHEV 2.0

  • 2.4 Atkinson çevrimli benzinli motor, Otto çevrimli 2.0 litrenin yerini alıyor. Daha yüksek tork, daha sessiz çalışma ve daha yüksek verim sağlıyor.
  • Jeneratör gücü %10 artırıldı.
  • Arka motor gücü %10 artırıldı
  • Araç batarya kapasitesi %15 artırıldı.
  • Araç batarya gücü %10 artırıldı.
  • Teknolojik görünümlü LED farlar, dikdörtgen ön sis lambası çerçeveleri, DYNAMIC SHIELD ön tasarım konsepti ve ön tarafta alt koruma plakası gibi, bir dizi yenilik aracın dış görünüşünde ön plana çıkıyor. Yeni 18 inç alaşımlı jantlar ve arka tarafa eklenen büyük rüzgarlık otomobile daha keskin ve sofistike bir görünüm kazandırıyor.
  • İç alanda ise, yeni deri döşeme, beli sarmalayan tamamen yenilenen ön koltuklar, revize edilmiş kumanda mekanizması, yeni gösterge paneli, yeni trim, arka A/C çıkışları olarak sıralanıyor.

4WD sistemi: Daha fazla mod

Önceki modellerde bulunan NORMAL ve 4WD LOCK modlarına iki yeni sürüş modu ekleniyor. SPORT modu, sürücüye virajlı yollarda daha fazla sürüş keyfi için daha fazla kontrol imkanı sunuyor. SNOW modu ise, karla kaplı veya kaygan zeminlerde daha yüksek güven sunuyor.

AI sistemi: MITSUBISHI e-EVOLUTION CONCEPT’in beyni, sürücünün imkanlarını artıran Yapay Zeka (AI) sistemidir. Bir dizi sensör, AI sisteminin anında yol ve trafik koşullarındaki değişiklikleri ve sürücünün niyetini anında okumasına imkan verir. Sürücünün niyeti ile aracın performansı arasında pürüzsüz koordinasyon sağlayan sistem, her yetenek düzeyinden sürücüyü destekliyor. Taşıtı kontrol etmeyi daha kolay ve güvenli hale getirilerek, otomobil sürüş deneyimi yepyeni bir düzeye taşınıyor. Özel bir koçluk fonksiyonu, AI sisteminin sürücüye bilgi aktarmasına ve sürüş uzmanlığını dikkat çekmeden iyileştirmesine imkan veriyor. Sürücünün beceri düzeyine ilişkin profili oluşturduktan sonra sistem, sesli diyalog ve büyük gösterge paneli ekranı yoluyla tavsiyelerde bulunan bir eğitim programı inşa ediyor. Sonuç olarak, her beceri düzeyinden sürücüler, hızlıca tam da istedikleri şekilde davranan bir araç deneyimliyor ve kısa süre içinde, sürüş deneyiminden daha da fazla keyif aldıklarını görüyorlar.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...