Goodyear Türkiye Bayileri, 2017 başarılarını kutlamak için İstanbul’da buluştu

®
Çok Okunanlar

Aytemiz’den Halkbank Paraf Kart ile 200 TL kazan

Aytemiz’den ParafPara kazandıran kampanya başladı. Kampanya kapsamında 16 Mayıs - 30 Haziran 2024 tarihleri arasında Paraf üyesi Aytemiz istasyonlarında...

Chery TIGGO 4 Akıllı Teknolojileriyle Genç Kullanıcıları Hedefliyor

Çin’in önde gelen otomotiv üreticisi Chery, teknolojik yenilik ve ürün iyileştirmelerinin gelmiş olduğu en son noktayı temsil eden TIGGO...

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’daki Gize Piramitleri’nde

İlk Prometeon markalı lastiğin lansmanı Mısır’da yapıldı... İlk Prometeon markalı lastiklerin lansmanı, Prometeon'un İskenderiye fabrikasının 30. yıl dönümüyle birlikte,...

Opel Yeni SUV Modeli Frontera’yı İstanbul’da Dünyaya Tanıttı

Opel’in Yeni SUV Modeli Frontera, Yenilikçi Özellikleri ve Yüksek Konforuyla Markaya Yeni Kullanıcılar Kazandıracak!  Alman otomotiv üreticisi Opel, her ihtiyaca...

Goodyear’ın hem tüketici hem de ticari lastikler bayilerinin katılımıyla gerçekleşen “Güçlü Geçmiş, Lider Gelecek” temalı 2018 Bayi Toplantısı, 9-10 Şubat tarihlerinde İstanbul’da yapıldı.

 Goodyear’ın bayileriyle 2017 başarılarını kutlamak, 2018 stratejilerini paylaşmak üzere bir araya geldiği buluşması 9-10 Şubat tarihlerinde İstanbul’da gerçekleşti. Goodyear’ın İstanbul’daki yeni ofisinde yaklaşık 150 bayinin katıldığı toplantıda açılış konuşmasını yapan Goodyear Genel Müdürü Pietro Saletta, şirketin 2017 başarısına vurgu yaparak, bu başarıda emeği geçen tüm çalışanlarına ve bayilerine teşekkür etti.

 2017’ye dair değerlendirmelerde bulunan Saletta, “2017’de hem tüketici lastiklerinde hem ticari

lastik segmentinde pazar payımızı artırdık. 2018’de de fark yaratan üstün kaliteli ürünlerimizle mevcut pazar payımızı artırmayı hedefliyoruz. Bütün bu başarının ardında Goodyear ailesinin vazgeçilmez üyeleri olan bayilerimizin emeği yatıyor” dedi. 

2018 iş planları ve projelerine dair konuların yer aldığı toplantıda Goodyear Tüketici Lastikleri Direktörü Mahmut Sarıoğlu, “Dağıtım ağımızı genişletmeyi ve son kullanıcıya yönelik tasarlanan kampanyalarımızı artırmayı hedefliyoruz” diye konuştu 

Goodyear Ticari Lastikler Direktörü Şaban Güngör de 2017’de ticari lastik işinde öncelikli olarak yeni müşteriler ve filolar kazanmak ve servis kalitesini artırmak üzerinde çalıştıklarını, 2018’de de yeni ürünlerin eklenmesiyle bu hedefleri daha ileriye taşıyacaklarını aktardı. 

Toplantının son bölümünde ise Atilla Yeşilada, Türkiye ekonomisi hakkında bir konuşma yaptı. Goodyear merkez ofisinde yapılan toplantının ardından Rahmi M. Koç Müzesi’ne geçen bayiler, eşleri ve Goodyear ekibi, akşam gerçekleştirilen yemek ve Selami Şahin konseri eşliğinde şirketin 2017 başarısını kutladı.

Son Haberler

Petrol arz endişelerinin etkisiyle yükseldi

Cuma günü, dünyanın en büyük petrol tüketicileri arasındaki talep umutları ve Kanada'daki orman yangınları nedeniyle arz endişelerinin etkisiyle yükseldi. Uluslararası...

Diğer Haberler