Sınıfının en güçlü motoru Amarok Aventura’da

®
Çok Okunanlar

Renault Trucks, 2023 yılının başında elektrikli ürün

Renault Trucks, tam elektrikli ürün yelpazesini genişletiyor. Bölgesel taşımacılık için Renault Trucks T E-Tech ve inşaat uygulamaları için Renault...

22,3 milyar dolar oldu…

Birlikten yapılan açıklamaya göre, UİB'in geriye dönük 12 aylık dönemdeki ihracat tutarı 26,4 milyar dolara ulaştı. Birlik üyesi firmaların temmuz ayındaki ihracatı...

Volkswagen IAA Transportation 2022’de ilk kez tanıttı

Volkswagen Ticari Araç, IAA Transportation 2022’de yeni modellerini sergilerken, ziyaretçiler ID. BUZZ Cargo ve ID. BUZZ Pro ile ilk...

Volkswagen Ticari Araç’ın pick-up sınıfındaki temsilcisi Amarok, Aventura modeliyle konfor donanımları ve teknolojik özelliklerinin yanı sıra güçlü motoruyla da rakiplerinden bir adım öne çıkıyor. Sınıfının en güçlü motoruna sahip Amarok Aventura’nın, 3.0 litre turbo dizel V6 motoru, 224 PS güç üretirken 550 Nm tork sağlıyor. Ayırca motor gücünü 245 PS’ye kadar çıkaran ek güç (overboost) fonksiyonu, 50-120 km/sa hızları arasında gaz pedalına %70 oranında basıldığı zaman devreye giriyor ve maksimum 10 saniye boyunca devrede kalıyor. Bu özelliğiyle Amarok Aventura rekabetteki farkını ortaya koyuyor. V6 motor, araca hem asfalt hem de off-road koşullarında yüksek performans, düşük yakıt tüketimi ve yüksek çekiş gücü kazandırıyor. 4MOTION sürekli 4 çeker sistemine sahip otomatik şanzıman, Amarok Aventura’da standart olarak sunuluyor. Yüksek hızlarda ekonomi sağlayan 8. vitesi, devir düşürerek hem yakıt tüketimini hem de kabin içine gelen sesi azaltıyor. 8 ileri otomatik vites ile 100 km’de 7,8 litre birleşik yakıt tüketimi gerçekleşiyor.

 

Standartların ötesinde lüks ve konforlu iç tasarım

Amarok Aventura’nın iç tasarımında kullanılan özel “Nappa” deri koltuklar ve kaplamalar iç mekanın görüntüsüne şıklık katıyor. 14 yöne ayarlı elektrikli sürücü ve ön yolcu koltuğunda aynı zamanda ısıtma özelliği de bulunuyor. Alman sağlık merkezi AGR tarafından sertifikalı olan ön koltuklar, ergonomisiyle sağlıklı oturuş sağlıyor. Amarok Aventura’da ısıtmalı ön cam yıkama fıskiyeleri, renkli yol bilgisayarı, direksiyon kenarlarında vites kumandası, paslanmaz çelik gaz/fren pedalı gibi standart olarak sunulan donanımlar üst düzey konfor sunuyor.

Dış tasarım, yeni detaylarla dikkat çekiyor

Amarok Aventura’nın dış görünümündeki yeni detaylar araca farklı bir dinamizm kazandırıyor. Bagaj boyunca uzanan gövde rengi sportif bar, 20 inç alüminyum alaşımlı jantlar, bagaj havuzu, elektrikli katlanabilir yan aynalar ve köşe aydınlatmalı ön sis farlarıyla Amarok Aventura dikkatleri üzerine çekiyor. Amarok Aventura’da aydınlatmalı yan basamaklar da standart. Ravenna mavisi renk alternatifi de yalnızca Amarok Aventura versiyonunda pazara sunuluyor.

Teknolojik yenilikleriyle de fark yaratıyor

6.33 inç dokunmatik ekrana sahip olan yeni radyo, USB, AUX-in ve SD kart girişi, CD çalar ve bluetooth gibi pek çok kaynaktan müzik dinleme imkanı sunuyor. Bunların yanı sıra, standart olarak sunulan teknolojik yenilikleriyle de rakiplerinden farklılaşıyor. Akıllı telefonların araçtaki radyo-eğlence sistemleri ile entegrasyonunu sağlayan “App Connect” sayesinde, telefondaki uygulamalar radyo ekranından kontrol edilebiliyor. “Sesli Kontrol” özelliği sayesinde ise telefon arama komutları sesli olarak kontrol ediliyor.

 

Üst düzey güvenlik

Amarok Aventura’da bulunan ön aksta 17 inç, arka aksta da 16 inç çapındaki fren diskleri aracın daha iyi frenlemesini ve yüklü olduğu hallerde daha kısa fren mesafesine sahip olmasını sağlıyor.

Standart olarak sunulan “İkincil Çarpışma Önleme Asistanı” olası bir ikinci çarpışmayı önleme amacıyla ilk çarpışmadan sonra aracı frenliyor. İki bağımsız sensör sayesinde çarpışmanın derecesini algılıyor ve çarpışma yeterince kuvvetliyse aracı frenleyerek hızını 10 km/s’ye kadar düşürüyor. Frenleme esnasında sürücü aracın kontrolünü istediği zaman devralabiliyor. Amarok Aventura’da “lastik basınç görüntüleme sistemi” de standart olarak sunuluyor. Her tekerlekte bulunan basınç sensöründen veri alan sistem, sürüş güvenliğini artırıp lastiğin yıpranmasını önlemeye yardımcı oluyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...