Porsche, 50 kilometre elektrikli sürüş menziline sahip Panamera 4 E-Hybrid’i tanıtıyor

®
Çok Okunanlar

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Paris’te gerçekleştirilecek olan VivaTech Fuar’ında sergilenecek

PEUGEOT, 20 yıldır sanal gerçekliği daha hızlı ve daha etkili şekilde yenilikçi çözümler üretmek için kullanıyor. Yenilikçi ve modern...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

“Hybrid Auto” modunda en yüksek verimlilik

Direksiyonun üzerinde yer alan mod değiştirme anahtarının da bulunduğu Sport Chrono Package, Panamera 4 E-Hybrid’in standart donanımı içinde yer alıyor. Mod anahtarı ve Porsche Communication Management, farklı sürüş modlarını devreye almak için kullanılıyor. Bu modlar arasında kullanıcıların Sport Chrono Package’a sahip diğer Panamera modellerinden aşina olduğu “Sport” ve “Sport Plus” modları da bulunuyor. Hibrite özel modlar ise “E-Power”, “Hybrid Auto”, “E-Hold” ve “E-Charge” olarak sıralanıyor.

1475150494_porsche_panamera_4_ehybrid__2_

Panamera 4 E-Hybrid her zaman sadece elektrik gücü kullanan “E-Power” modunda çalışmaya başlıyor. “Hybrid Auto” modu ise tamamen yeni bir gelişme. Bu modu seçildiği zaman Panamera değişiyor ve en yüksek verimlilik için sürüş kaynaklarını otomatik olarak bir araya getiriyor.

Örneğin, “E-Hold” modu sürücülerin, istedikleri zaman elektriğe dönmesini sağlamak amacıyla mevcut şarj durumunu bilinçli şekilde korumalarına ve böylece gittikleri güzergah üzerinde çevresel bir bölgeye ulaştıklarında sıfır emisyonlu modu seçmelerine olanak tanıyor. “E-Charge” modunda, batarya V6 motor tarafından şarj ediliyor ve bunun olması için benzinli motor, sürüş için esasen ihtiyaç duyulandan daha yüksek düzeyde güç üretiyor.

1475150496_porsche_panamera_4_ehybrid__7_

Hibrite özel ekranlara sahip Porsche Advanced Cockpit

Sürüş performansının en yüksek düzeyine ise “Sport” ve “Sport Plus” modlarında ulaşılıyor. V6 çift turbo motor, sürekli olarak bu modlarda aktif durumda kalıyor. “Sport” modunda, batarya şarjı, gerekli olması halinde yeterli düzeyde elektrikli yükseltme rezerv kapasitesinin olmasını sağlamak amacıyla her zaman asgari düzeyde tutuluyor.

“Sport Plus” modu ise tamamen azami performansla ilgili ve Panamera’nın saatte 278 kilometre azami hıza ulaşmasını sağlıyor. Bu modda ayrıca, V6 çift turbo motorun yardımıyla batarya da en hızlı şekilde yeniden şarj oluyor.

Ailenin dördüncü 4 çeker modeli

Plug-in hibrit versiyon, yeni Porsche Panamera serisinin tamamı dört çeker sürüş sistemine sahip serisinin dördüncü modeli oldu. Seride yer alan diğer modeller ise Panamera Turbo (404 kW/550 hp), Panamera 4S (324 kW/440 hp), Panamera 4S Diesel (310 kW/422 hp) ve Panamera 4 E-Hybrid (340 kW/462 hp sistem gücü). Bu dört model, dinamizm ve konforun dünya çapında benzersiz bir birleşimini sunan Gran Turismo konseptini oluşturmak amacıyla spor otomobil ile binek otomobilin bir füzyonunu temsil ediyor.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler