Yandex Navigasyon reklam modellerini dijital reklam sektörüne tanıttı

®
Çok Okunanlar

Batarya maliyetleri 15 yıldan kısa bir sürede yüzde 90 geriledi

Londra Uluslararası Enerji Ajansının (IEA) Bataryalar ve Güvenli Enerji Dönüşümleri Özel Raporu'na göre, düşen maliyetler, inovasyondaki ilerleme ve destekleyici endüstriyel...

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

Milyonlarca kullanıcının trafikte vazgeçilmez yardımcısı olan Yandex Navigasyon, markalar tarafından da yeni nesil bir reklam mecrası olarak rağbet görüyor. Dijital reklam sektöründe “ilk”leri gerçekleştiren Yandex Navigasyon, lokasyon bazlı iletişime dayalı hiperlokal reklam modellerini, düzenlediği bir etkinlikte marka temsilcilerine ve reklam ajanslarına tanıttı.

Dijital reklam sektörü Yandex Navigasyon’un düzenlediği “Yandex Navi Warm Up” etkinliğinde buluştu. 17 Kasım’da Levent’teki Kolektif House’ta düzenlenen etkinlikte, navigasyon pazarına liderlik yapan uygulamanın dijital reklamcılığa farklı boyut getiren yenilikçi reklam modelleri tanıtıldı. Büyük markaların ve önemli reklam ajanslarının temsilcilerinin katıldığı etkinlik, Yandex Global İş Geliştirme Başkanı Milena Djuricic ile Yandex Türkiye Ülke Müdürü Onur Karahayıt’ın konuşmalarıyla başladı. Yandex Harita Servisleri İş Geliştirme Başkanı Alexey Golubitsky, lokasyon iletişimine dayanan hiperlokal reklamcılığın özelliklerini ve markalara kattığı değerleri anlattı. Yandex Türkiye Satış Direktörü Balamir Nazlıca ise yaptığı sunumda, kullanıcı dostu olduğunu vurguladığı doğal reklam modellerini detaylı olarak katılımcıların bilgisine sundu. Etkinlikte ayrıca Yandex Navigasyon ile hiperlokal reklam kampanyaları yapan Lipton Ice Tea ve Shell markalarının üst düzey yöneticileri, yaşanan başarı hikâyelerini katılımcılarla paylaştı.

“Dijital billboardlar” dönemi


Yandex Navigasyon’un birçok büyük marka tarafından yoğun rağbet gören reklam modelleri dört ana başlık altında toplanıyor.

“Branded Pop Up Pins” modelinde kullanıcı rotasında devam ederken ortalama 1 veya 2 km yakınında bulunan reklam verenin lokasyonu, otomatik olarak haritada beliriyor. Kullanıcı isterse lokasyona rota oluşturabiliyor. Branded Pop-up Pins (V2)’de ise “dijital billboardlar” olarak tanımlanan banner’lar devreye giriyor. Markalar “dijital billboardlar” sayesinde daha detaylı bir görünüm elde ederek, kampanyalarını kullanıcılara duyurabiliyor.

“Custom Category” modeli, Yandex’in çok kullanılan “Kategoriler” sekmesinde uygulanıyor. Yandex her açıldığında “Arama” ekranında markanın logosu gösteriliyor. Logoya tıklandığında ilgili lokasyonların bulunduğu noktalar ortaya çıkıyor.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Diğer Haberler