TEMSA’nın hem Avrupa genelinde hem de ABD pazarında satış adetlerini ve pazar payını büyütmeye devam ettiğine dikkat çeken Kocaer sözlerini şöyle sürdürdü: “İlk kez 2015 yılında Busworld Kortrijk Fuarı’nda lansmanı yapılan Maraton ve MD7’ye olan ilgi bizleri şaşırtmıyor. SHD segmentinde Türkiye’de başarı ile koşan Maraton, Avrupalı müşterilerin beklentilerine cevap verecek şekilde hazır hale geldi ve teslimatlarına da başlandı. İtalya, Bulgaristan gibi pazarlarda nihai müşteri teslimatları gerçekleşmiş olan ürün yılın geri kalanında Almanya, Fransa başta olmak üzere birçok pazarda müşterileri ile buluşacak. 2016 yılında ihracat pazarlarında TEMSA’nın adetsel olarak yüzde 50, cirosal olarak da yüzde 35 büyüme hedefimizi görüyoruz.”
Yeni siparişler gelmeye devam ediyor
Acar Kocaer, Avrupalı taşımacı şirketlerden yeni siparişler almaya devam ettiklerini de belirterek, “Midi segmentinde yeni ürünümüz MD7’nin tanıtım yılında 130 adet üzeri sipariş alındı. Turizm taşımacılığı segmentinin artık bilinen önemli ürünleri HD12/13 ve MD9 ile bu yıl her birinden 100 adet üzeri Avrupa genelinde sipariş ve teslimat gerçekleşti. MD9 RHD’nin yılbaşında pazara girişi ve tamamının müşterilerle buluşması ile RHD araçlarımız UK pazarında en önemli özel operatörlerin beğenisini kazandı ve siparişler alınmaya devam ediyor” diye konuştu.
İskandinav, Baltık ve Balkan pazarında yeni fırsatlar
TEMSA’nın sahada müşteriyi iyi dinlemesinin ve yenilikçi gücünün, farklı özelliklerdeki pazarlarda söz sahibi olmasına olanak sağladığını vurgulayan Acar Kocaer, “İsveç, İtalya, Benelüks, Baltık pazarları 2016 yılında TEMSA’nın bütçe üzeri satış performansı sergilediği diğer önemli pazarlar. Geliştirilmekte olan İberya pazarlarında ve parasal genişlemenin olumlu etkileriyle ötelenmiş talebin geri gelmeye başladığını gördüğümüz Balkan pazarlarında önümüzdeki dönemde tüm TEMSA ürün gamında önemli satışların yapılacağını öngörüyoruz” dedi.
Elektrikli MD9 yeni fuarlarda
“Haziran ayında Public Transport Fuarı’nda Elektrikli MD9 aracımızı Fransa pazarının beğenisine sunduk” açıklamasında bulunan Kocaer, “Fransa’daki tanıtımımızda elektrikli aracımız büyük beğeni topladı. Elektrikli araç gelişiminde TEMSA’nın geldiği nokta inovasyon sürecindeki başarısını da gösteriyor” diye konuştu.
Kocaer sözlerini şöyle tamamladı: “Bundan sonraki süreçte 2016 yılının kalanında İsveç’te Persontrafik, İtalya’da Rimini ve İngiltere’de EuroBus Expo’ya da katılım sağlayarak ürünlerimizi müşterilerin beğenisine sunmayı hedefliyoruz.”