Zubizu ile yapılan işbirliği ile müşteri deneyiminde fark yaratmayı amaçladıklarını belirten Shell & Turcas Perakende Satışlar Genel Müdür Yardımcısı Burçin Toktamış, “Zubizu ile yaptığımız bu işbirliği kapsamında misafirlerimize yine farklı bir kanaldan farklı bir alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz. Günümüzde perakende sektörünün dinamikleri ve tüketiciye ulaşma yolları giderek dijitalleşiyor. Shell & Turcas olarak müşterilerimizin beklentilerini anlıyor; değişimi, inovasyonu stratejilerimizin odağına yerleştiriyoruz. Değişen perakende sektörü ve tüketici ihtiyaçları doğrultusunda sunduğumuz alışveriş deneyimini farklılaştırmak amacı ile hayata geçirdiğimiz “Shell’e Hoş Geldiniz” müşteri deneyimi programı kapsamında, istasyonlarımızı ziyaret eden misafirlerimizin beklentilerine yönelik yenilikçi çözümler yaratıyoruz ve onlara rahat, keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Zubizu da sunduğu ayrıcalıklar ve keyifli müşteri deneyimi ile bizim için çok değerli bir iş ortağı. İşbirliğimizi geliştirerek devam ettirmek istiyoruz” dedi.
Doğuş Müşteri Sistemleri CEO’su Hakan Kaplan ise “ZUBİZU uygulaması ile ilk günden itibaren üyelerimize en seçkin markalarda özel faydalar sunuyoruz. Modadan sanat-eğlenceye, yeme içmeden sağlıklı yaşama, seyahatten otomobile birçok alanda özel teklif ve hizmetler sağlıyoruz. Bugüne dek 1 milyonu aşkın üyemiz 300’e yakın markamızda 2000’e yakın kampanyadan faydalandı. Hep en değerli markalarla işbirliğini seçtik. Akaryakıt sektöründe de Shell & Turcas ile önemli bir iş ortaklığına girerek üyelerimizin günlük yaşantılarında daha çok yanlarında olmayı amaçlıyoruz. Sektörün liderlerinden Shell & Turcas ile iş birliğimiz uzun soluklu olacak ve birlikte birçok yeniliğe imza atacağız. ZUBİZU ile üyelerimizin hayatını kolaylaştırmaya ve renklendirmeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu.