Toyota Hilux, ilk etapta Çeşme Marina’da otomobil ve macera tutkunlarıyla buluşuyor.

®
Çok Okunanlar

“Türkiye, globalde Uber’in öncelikli ülkelerinden birisi”

Bahadırlı, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde, şirketin global ve Türkiye hedeflerine ilişkin soruları yanıtladı. Türkiye'de şu anda sadece...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Doğanın en zorlu şartlarıyla baş ettiği kadar şehir yollarında da mükemmel SUV konforu ve sürüş keyfini sunan Toyota Hilux Türkiye Turu’na başladı. Yeni Hilux ilk etapta Çeşme Marina’da otomobil ve macera tutkunlarıyla buluşuyor. Çeşme Marina’da kurulan 2 katlı standı ziyaret edenler Hilux’ın maceralarla dolu dünyasının içine girerek onun “durdurulamaz” kimliğine tanıklık ediyorlar. İsteyenler ayrıca test sürüşü de yaparak bu üstün pick-up’ın özelliklerini yakından tanıma imkanı da buluyorlar.

1471013147_1 1471013148_2

Bir ay sürecek tanıtım etkinliğinde ayrıca hafta sonları da Ulaş Kurugülle ile quarted grubu da 19:00-21:00 saatleri arasında klasik müzik dinletisi sunuyor. Oldukça yoğun ilginin yaşandığı etkinliğin yanında flash mob tango aktivitesinde de Çeşme Marina’da Hilux’ı görmeye gelenler dans ederek tatillerinin keyfini çıkarıyorlar. Sürpriz sanatçılar ile devam edilecek aktivitede ayrıca; Hilux ile test sürüşü yapanlara “Hilux El Feneri” hatıra olarak hediye ediliyor. Hilux’ın test ve tanıtım aktiviteleri Çeşme’den sonra bir çok yerde de devam edecek.

 

Ocak-Temmuz Döneminde de Segmentinin Lideri

Ocak-Temmuz dönemini kapsayan süreçte Türkiye’de toplamda 2 bin 365 adetlik satışla segmentinde lider konumda bulunan dünyanın efsane pick-up’ı Hilux, yılın ilk 7 ayındaki satış performansı ile “Türkiye’de de efsane pick-up” olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. 8’inci jenerasyonu ile 2015 Ekim ayında satışa sunulan Hilux, ilk ayda 727 adetlik satışıyla, 2009 yılından bu yana 1 ayda en çok satılan pick-up olma başarısını da göstermişti.

 

Teknolojik özellikleri, sofistike tasarımı ve yüksek off-road yetenekleriyle SUV tarzı mükemmel bir sürüş konforu yaşatan Toyota Hilux, pick-up segmentinde yeni bir çağın öncüsü olarak görülüyor. Konforlu ve çok amaçlı bir 4×4 olarak tercih edilebilen Hilux, Türkiye’de; 150 beygirlik 2,4 D-4D dizel motor ve 177 beygir güç üreten 2,8 D-4D dizel motor seçenekleri ile satışa sunuluyor. Dört çeker sürüş özelliğine sahip 2,4 D-4D motor, 7,3 lt/ 100 km tüketim ortalamasıyla segmentinde yakıt ekonomisi sağlıyor.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler