Michelin, 2016’nın ilk yarısında 1 milyar 405 milyon Euro faaliyet geliri elde etti

®
Çok Okunanlar

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Tırmanma Sırası Kocaeli Kartepe’de…

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi desteğiyle Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenlenen ve AVIS 2024 Türkiye Tırmanma Şampiyonası ikinci ayağı olan...

Turbo Akü laboratuvarı uluslararası akreditasyon ile tescillendi

AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Turbo Akü’nün, alanında birçok test olanağına sahip laboratuvarları Türk Akreditasyon Kurumu (TÜRKAK) tarafından gerçekleştirilen...

Paris’te gerçekleştirilecek olan VivaTech Fuar’ında sergilenecek

PEUGEOT, 20 yıldır sanal gerçekliği daha hızlı ve daha etkili şekilde yenilikçi çözümler üretmek için kullanıyor. Yenilikçi ve modern...

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Michelin, 2016 yılı ilk yarısına ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Bütün segmentlerde pazarın üzerinde büyüme rakamlarına ulaşan Michelin Grup, hacmini yüzde 2,5 artırırken; faaliyet gelirini 1 milyar 405 milyon Euro’ya ulaştırdı. Serbest nakit akışını ise ilk altı ayda 8 milyon Euro olarak gerçekleştirdi.

 

Michelin net satışları 10,292 milyon

Net satışlarını 10 milyar 292 milyon Euro’ya ulaştıran Michelin, Türkiye pazarını da içine alan Avrupa bölgesinde hem binek araç segmentinde hem de hafif ticari araç lastikleri segmentinde büyüme göstererek grubun hacmini artırdı. Global anlamda her iki segmentte lastik satışlarında yüzde 2 artış kaydedildi.

 

“Lastikten daha fazlasına odaklandık”

Michelin Grubu’nun global anlamda büyümeyi sürdürdüğünü ve Türkiye olarak Grup’a sağladıkları katkıdan dolayı memnun olduklarını belirten Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani, “Michelin yılın ilk yarısında, finansal rekabetinin yanı sıra lastik ve hizmetlerinin kalitesi ve büyüme performansı ile de önemli bir işe imza attı. 2016 yılı ile birlikte global anlamda yalnızca lastik teknolojileri geliştirmeye değil, stratejik vizyonumuzu geliştirmek amacıyla daha farklı alanlara da odaklandık. Müşteri hizmetleri kalitesinin artırılması, faaliyet prosedürlerinin standartlaştırılması ve en önem verdiğimiz konulardan dijital çözümlerin uygulamaya alınması yeni dönemde grup olarak belirlediğimiz önceliklerimiz.” şeklinde konuştu.

 

Giuliani, “Biz de Michelin Türkiye olarak Grup’a katkı sağlıyoruz. Türkiye’yi de içine alan Avrupa bölgesi hem binek lastikleri hem de hafif ticari grubunda önemli bir performans gösteriyor. Geçtiğimiz yıl müşterilerimize sunduğumuz kış sertifikalı ilk yaz lastiği MICHELIN CrossClimate satışlarımız beklentilerimizin de üzerinde bir başarıya ulaştı. Kış lastiği kullanımı konusunda sürücülerin bilincinin artmasının da etkisiyle kış lastiğimiz Alpin 5’in satışlarından memnuniyet duyuyoruz. Son olarak 2016’nın yeni ürünü yüksek performans lastiğimiz MICHELIN Pilot Sport 4 ile oldukça güzel tepkiler alıyoruz. Pilot Sport 4 lastiklerimiz sayesinde, 17” ve üzeri Türkiye lastik pazarındaki liderliğimizi önümüzdeki dönemde de sürdürmeyi planlıyoruz. ” dedi.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler