Yeni Alfa Romeo Giulia Artık Continental Fren Sistemi MK C1 ile Üretiliyor

®
Çok Okunanlar

IEA raporu 17 milyona ulaşması bekleniyor…

Uluslararası Enerji Ajansı'nın (IEA) Salı günü yayınladığı son rapora göre, küresel elektrikli otomobil satışları 2024'te güçlü kalmaya devam edecek...

Vosmer Otomotiv’in Spora Desteği Sürüyor

Otomotiv sektörünün önde gelen temsilcilerinden olan Vosmer Otomotiv, yenilikçi, dinamik ve güvenilir bir marka olarak doğduğu şehre değer katmayı...

Varil başına 88.02 dolarlık kapanış fiyatından %0.21 arttı

Petrol fiyatları, ABD stoklarındaki düşüş ve Orta Doğu'daki gerginlikler üzerine yükseldi - ABD'nin ticari ham petrol stoklarındaki düşüş ve Orta...

Avrupa’da en çok tercih edilen Lexus

Premium otomobil üreticisi Lexus, ocak-mart döneminde satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 48 artırdı. Şirketten yapılan açıklamaya göre,...

Yeni Alfa Romeo Giulia modelinin Entegre Fren Sistemi (IBS) artık dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental’in MK C1 fren sistemi ile üretiliyor. Dünya çapında ilk defa seri üretime geçen fren sistemi, daha hızlı fren yapma ve daha kısa durma mesafesi özelliğiyle ön plana çıkıyor. MK C1, güvenlik sistemleri için üstün bir fren performansı sunarken, kısa fren mesafesi sayesinde kazaları önlemeye ve olası kazanın şiddetini azaltmaya önemli oranda yardımcı oluyor. MK C1 elektronik fren sistemi klasik fren sistemlerine kıyasla daha dinamik, hafif ve kompakt olarak görev yapıyor. Pedal vibrasyonlarını da azaltan bu yeni entegre sistem, fren pedalında her zaman aynı kuvvet derecesini hisseden sürücüye yüksek konfor sağlamış oluyor.

1469776678_G__rsel 

MK C1 – Entegrasyonun Getirdiği Dinamik ve Etkili Frenleme

MK C1, fren tahrik, fren servosu ve kontrol sistemlerini (ABS ve ESC) kompakt ve hafif bir modelde bir araya getiriyor. Bu sistem, temel kıstaslara bağlı olarak klasik fren sistemine oranla üç ile dört kg arasında daha az bir ağırlığa sahip. Konvansiyonel hidrolik sistemlerinden daha hızlı frenleme basıncı oluşturabilen elektro-hidrolik MK C1, gelişmiş yeni sürücü asistan sistemlerinin gerektirdiği daha fazla basınç dinamiğini sağlayarak kazaları önleme ve yayaları korumada etkin bir rol oynuyor. İlave tedbire gerek kalmadan reküperatif fren sisteminin ihtiyaçlarını karşılayan bu sistem ayrıca yüksek konfor sunuyor. Sistem böylece güvenli ve dinamik sürüşün yanında enerji verimliliğine de büyük katkıda bulunuyor.

 

Continental Araç Dinamikleri Departmanı Başkanı Felix Bietenbeck konuya ilişkin açıklamasında ”Alfa Romeo Giulia gibi bir araca MK C1 fren sistemi tedarik ettiğimiz için oldukça gururluyuz. Bu yaratıcı fren sisteminin seri üretimini geliştirmeye ve gerçekleştirmeye yardımcı olan ekibin bu müthiş başarısı ayrıca bizler için büyük bir onur“ dedi.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler