Yeni Citroën marka videosu yayına girdi…

®
Çok Okunanlar

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Otomotivde En fazla ihracat Almanya’ya…

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, sanayi grubunda otomotiv endüstrisi 2,7 milyar dolarlık ihracat yaptı. En fazla ihracat Almanya'ya Nisan ayında...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

 C5 Aircross SUV Hybrid ile Citroen otostopçu (“Otostopçu”) reklamı izleyiciyi kitlesi ile buluştu… Kasım ayının başında piyasaya sürülen ve sipariş için hazır olan yeni Citroën C5 Aircross SUV Hybrid, markanın yeni reklam yıldızı.

30 saniyelik film, markanın 18 milyondan fazla takipçisi ve yıl dönümü kutlamalarına özel  sosyal ağlarda gösterilecek.

Citroën Pazarlama ve İletişim Direktörü Arnaud Belloni: “Bu noktada harika yıldönümü kutlamaları ile yılı bitiriyoruz. Her zamankinden daha fazla vurgu, markanın cesareti ve popülerliği üzerinde. Aynı zamanda herkes için elektromobiliteyi mümkün kılma sözünü vurguladık. İnanın bana, 2020 birçok sürpriz getirecek! ” diye konuştu…

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler