Nissan’a Üst Üstte İkinci Kez Altın Pusula Ödülü..!

®
Çok Okunanlar

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

Bu yıl 16’ncısı gerçekleşen, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin düzenlediği Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu. Nissan, Navara lansmanı ile Pazarlama İletişimi ve Bütünleşik Pazarlama Kategorisi’nde ödülün sahibi oldu. 

İletişim sektöründe 45. yılını kutlayan Türkiye Halkla İlişkiler Derneği, “İyiliğin İletişimi, İletişimin İyiliği” temasıyla bu yıl 16’ncısı gerçekleştirilen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ni sahipleriyle buluşturdu. Geçen yıl GT Academy ile Uluslararası Proje dalında ödüle layık görülen Nissan, bu yıl ise gerçekleştirdiği Navara lansmanı ile Pazarlama İletişimi ve Bütünleşik Pazarlama Kategorisi’nde ilk sırayı aldı. 

1495799976_Nissan_Effect_Ekibi_2

Nissan Navara lansmanı kapsamında, 2016 Mart ayında tarihlerinde Antalya’da kurulan bin 400 metre karelik dev bir çadırda düzenlenen etkinliğin ardından Batı Toroslar’ın en yüksek noktası Bey Dağları parkurunda basına yönelik 40 adet yeni Navara ile 3 buçuk saatlik test sürüşü gerçekleştirildi. İstanbul’da tüketicilere yönelik yapılan off-road etkinliğiyle Navara’nın üstün sürüş yetenekleri sergilenirken, potansiyel meslek gruplarının olduğu 14 ile yönelik 10 bin km yol katedilerek road show yapıldı. Nissan ayrıca, yeni Navara için Türkiye’de 15 yıl sonra ilk kez Rize’de reklam filmi çekip, online ve offline tanıtımlarla da lansman süreci destekledi.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler