Tofaş üçüncü sürdürülebilirlik raporunu Çevre Haftası’nda yayınladı

®
Çok Okunanlar

Lexus LBX, çevre dostu özellikleriyle de öne çıkıyor

Lüks ve performansı bir arada sunmayı hedefleyen markanın premium SUV segmentindeki yeni ürünü LBX, İstanbul'un tarihi semti Akaretler'deki kurulan...

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Ford Otosan, üretim ve ihracatta liderliğini sürdürdü

Ford Otosan, Hyundai Assan ve Anadolu Isuzu'nun üretim tesislerine ev sahipliği yapan Kocaeli, ocak-mart döneminde Türk otomotiv sektörünün üretim...

Otomotivde En fazla ihracat Almanya’ya…

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) verilerine göre, sanayi grubunda otomotiv endüstrisi 2,7 milyar dolarlık ihracat yaptı. En fazla ihracat Almanya'ya Nisan ayında...

Tofaş, ilkini 2014 yılında yayınladığı sürdürülebilirlik raporunun üçüncüsünü Çevre Haftası’nda kamuoyuna sundu. Tofaş Sürdürülebilirlik Raporu’nu sektörde yayınlayan ilk üretici firma olduklarını belirten Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, “Şeffaf, hesap verebilir, adil ve sorumlu bir kurum olma ilkesiyle, faaliyetlerimizi sosyal, çevresel ve ekonomik boyutlarıyla ele alarak performansımızı sürekli geliştirmek için çalışıyoruz” dedi.

 1465813717_CengizEroldu

Tofaş, Türkiye ekonomisi için ürettiği katma değerin yanı sıra sosyal ve çevresel yatırımlar yapmaya devam ediyor. Faaliyetlerini bu amaçla sürdürülebilirlik yaklaşımı ekseninde sürdüren şirket, 2014 yılında bir ilke imza atmış ve Türkiye otomotiv endüstrisinde üretici kimliği ile sürdürülebilirlik raporu yayınlayan ilk firma olmuştu. Tofaş Sürdürülebilirlik Raporu’nun üçüncüsünü Çevre Haftası’nda kamuoyu ile paylaştı.

Tofaş’ın Koç Holding ve Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ile birlikte sürdürülebilir bir geleceğin inşası için çalıştığını belirten CEO Cengiz Eroldu, “Doğal dengenin korunması ekseninde, üretim süreçlerimizde ortaya çıkan atıklardan kullandığımız hammaddelere ve tükettiğimiz elektrik enerjisine kadar pek çok konuda çevre üzerinde doğrudan etkimiz olduğunun bilincindeyiz. Paydaşlarımıza değer üretmeye devam etmenin bilinciyle, etkimizi mümkün olan en doğru şekilde yönetmeye ve en aza indirgemeye gayret gösteriyoruz.” 

Tofaş’ın kurumsal sürdürülebilirlik performansını her geçen yıl daha da güçlendirdiklerini vurgulayan Eroldu; “Kurumsal sürdürülebilirlik performansımızı her geçen yıl daha da güçlendiriyoruz. 2015 yılında Sürdürülebilir İş Zirvesi’nde ‘Karbon ve Enerji Yönetimi’ kategorisinde ödül almanın yanı sıra pek çok değerli derecelenme kuruluşu tarafından çalışmalarımız teyit edildi. Çalışanlarımıza güvenli, insana değer verilen, adil ve öğrenme kültürünün hakim olduğu bir çalışma ortamı sunma taahhüdümüz doğrultusunda daha iyi bir performans sergilemek için çalıştık.

‘Sıfır kaza’ hedefimizle ve ‘Adım Adım İş Güvenliği’ yaklaşımımızla İş Sağlığı ve Güvenliği performansımızı güçlendirmeyi sürdürüyoruz. Önümüzdeki dönemde de kurumsal vatandaşlık anlayışımız doğrultusunda çalışmalarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz” diyerek sözlerini noktaladı. 

Tofaş, raporlama döneminde Dünya Klasında Üretim (WCM) metodolojisinin odaklandığı temel alanlardan biri olan çevresel performansını iyileştirmeye devam ederken 2014 yılında 4,77 GJ/araç olarak gerçekleşen araç başına enerji tüketimini 2015 yılında 4,69 GJ/araç düzeyine düşürdü. Bunun yanında dönem içerisinde gerçekleştirilen enerji verimliliği projeleri sayesinde 71.010 GJ enerji ve 6.225 ton CO2e emisyon tasarrufu sağlandı.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler