Toyota, Hybrid Talks etkinliği ile hibrit teknolojisi…

®
Çok Okunanlar

Volvo Car Turkey’nin yeni Genel Müdürü Alican Emiroğlu oldu

2020’den bu yana Volvo Car Turkey’nin Genel Müdürü olan Magnus Boman’ın ardından koltuğunu devralacak isim belli oldu. Uzun yıllar...

“Türkiye, globalde Uber’in öncelikli ülkelerinden birisi”

Bahadırlı, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde, şirketin global ve Türkiye hedeflerine ilişkin soruları yanıtladı. Türkiye'de şu anda sadece...

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

TotalEnergies, yaklaşık 5,7 milyar dolar kar bildirdi

Fransız petrol devi TotalEnergies, Cuma günü yayınlanan mali sonuç açıklamasına göre, yüksek petrol fiyatlarına ve rafineri marjlarına rağmen 2024'ün...

Toyota, “Hybrid Talks” adını verdiği projesiyle öncüsü ve lideri olduğu hibrit teknolojisini Türkiye’de geniş kitlelere tanıtmak amacıyla yaptığı çalışmalarını ara vermeden sürdürüyor. Bu yönde daha önce yapılmayan farklı çalışmalara imza atan Toyota, özel sektör çalışanları ve üniversite öğrencileri ile sık sık bir araya gelerek hibrit teknolojisinin önemini ve  sağladığı faydaları yüz yüze anlatıyor. Oldukça merak uyandıran ve büyük ilgi gören bu etkinlik için 1,5 yıl gibi kısa bir sürede Türkiye’nin 15 iline giden Toyota,  60 büyük firmayı ziyaret etti ve 25 üniversitede konferanslar düzenleyerek hibrit teknolojisini tüm yönleriyle ilk ağızdan aktarmayı başardı. Konusunda uzman Toyota ekibinin gerçekleştirdiği “Hybrid Talks” buluşmalarına katılanlar Toyota’nın  hibrit modellerini test etme imkanı da buldular. Kısa ve orta vadede stratejisini hibrit üzerine kurgulayan Toyota, “Hybrid Talks” etkinliklerini yaygınlaştırarak 2019 yılında da farklı illerdeki firmalar ve üniversiteleri ziyaret etmeye devam edecek.

 

Bozkurt ”Hibrite Büyük Yatırım Yapıyoruz”

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Türkiye’de hibrit bilinirliğini artırmak için 2017 yılından itibaren çok yoğun çalışmalar yaptıklarını belirterek “Avrupa hibrit teknolojisini 17 senede anlattı. Biz de hibritin geleceğimiz için önemini anlatmayı misyon edindik. Hybrid Talks bu açıdan çok önemli ve etkili bir yöntem. Çünkü insanlarla direkt olarak temas ediyorsunuz ve onların merak ettiklerini anında cevaplayabiliyorsunuz.  Hybrid Talks gibi etkinlikler başta olmak üzere iletişimimizi hibrit üzerine kurarak ileriye dönük yatırımlar gerçekleştiriyoruz.  Bugün dünyada 13 milyona yaklaşan hibrit otomobil yollarda seyrediyor. Türkiye’de hibrit bilinirliği ve satışı da günden güne artıyor. Bağımsız bir yabancı araştırma kuruluşunun Türkiye’de yaptığı çalışmada ‘bir sonraki aracında hibrit motoru tercih edeceğini’ söyleyenlerin oranı 2,5 yılda yüzde 18’den yüzde 33’e çıktı.  Bu açıdan baktığımızda çok doğru bir yolda olduğumuzu söyleyebilirim. Toyota olarak biz de bu teknolojiyi her yönüyle halkımıza anlatmak için çalışmalarımızı ara vermeden sürdüreceğiz” dedi.

Hibrit Satışlarının Yüzde 88’i Toyota’dan

Bozkurt,  Türkiye’de şu ana kadar olan hibrit otomobil satışlarının yüzde 88’inin Toyota tarafından gerçekleştirildiğini de kaydederek “Türkiye’deki toplam Toyota satışları içinde hibrit payı da yüzde 13. 2019 yılında her binek Toyota modelinin hibrit versiyonu olmasıyla, satışımızın yüzde 30’undan fazlasının hibrit olmasını bekliyoruz. Bizim en çok satılan modelimiz Corolla. 2019 yılında Türkiye’de üretilecek yeni Corolla’nın hibrit versiyonunun gelmesi ile Corolla başta olmak üzere diğer hibrit versiyonlarımızla ülkemizde hibrit satışları kartopu gibi büyüyecektir” diye konuştu.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler