Lamborghini, tarihindeki ilk Süper SUV’nin yarış versiyonu…

®
Çok Okunanlar

Automechanika Istanbul 2024 için geri sayım başladı

Otomotiv sektörü, üretim ve ihracat hacmini her geçen gün artırarak Türkiye’nin dış ticaretinin gelişmesine ve ekonomik büyümesine katkıda bulunurken,...

Paris’te gerçekleştirilecek olan VivaTech Fuar’ında sergilenecek

PEUGEOT, 20 yıldır sanal gerçekliği daha hızlı ve daha etkili şekilde yenilikçi çözümler üretmek için kullanıyor. Yenilikçi ve modern...

Araba Lastiklerinin Püf Noktaları: Doğru Seçimden Bakıma Kadar Her Şey

Araba lastikleri, bir aracın performansı ve güvenliği üzerinde belirleyici bir rol oynar. Doğru lastik seçimi, her sürücünün bilmesi gereken...

OMODA, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda

Chery Grubu çatısı altında yer alan OMODA, küresel çapta kamu refahı konusundaki atılımlarına devam ediyor. Çin’de gerçekleştirilen Pekin Uluslararası...

2018 Lamborghini Dünya Finalleri sırasında Lamborghini Squadra Corse, tarihindeki ilk Süper SUV’nin yarış versiyonu olan Urus ST-X Concept’i tanıttı.

Markanın vizyonu, yarış pistiyle off-road pistini bir araya getiren inovatif bir tek marka şampiyonası için bir otomobil hazırlamak.

KOMPLE PAKET

Yeni format 2020 yılında Avrupa’da ve Ortadoğu’da özel hazılanmış FIA onaylı pistlerde kullanıma girecek. “Gel ve Sür” formülü, sürücü-müşterilere, otomobilin yanı sıra yarış haftasonlarında teknik desteği de içeren komple bir paket sunmayı amaçlıyor.

Urus ST-X Concept, Lamborghini Squadra Corsa’nın motorsporları deneyimini yepyeni bir segmente uyguluyor. Seri üretim modeline kıyasla, Urus ST-X Concept, mekanik olarak optimize edildi ve çelik takla kafesi, yangın durdurma sistemi ve FT3 yakıt deposu gibi tüm FIA onaylı güvenlik unsurlarıyla donatıldı.

Estetik açıdan, Urus ST-X Concept mat Verde Mantis (yeşil) kaporta ve karbon fiber olduğu görünen motor kapağıyla karakter kazanıyor. Daha geniş olan hava girişleriyle daha iyi soğutulan V8 çift-turbo motor, 650 HP güç ve 850 Nm maksimum tork üretme kapasitesine sahip. Genel görünüm, arka kanat, yeni altıgen tasarımlı yan yarış egzozları ve 21″, tek somunlu alüminyum alaşımı jantlar ve Pirelli lastiklerle tamamlanıyor.

Yarış konfigürasyonu geliştirilmesi aynı zamanda ağırlığın seri üretim modeline göre %25 azaltılmasını sağladı.

Hafifliğin yanı sıra yükseltilen ayarlar ve şaseye entegre edilen takla kafesinin burulma sertliğini artırması, Urus ST-X Concept’in hiçbir taviz vermeden hem pistler hem de off-road için bir yarış otomobili haline gelmesine katkıda bulunuyor. Otomobilin pistlere ilk çıkışı 2019 Lamborghini Dünya Finallerinde gerçekleşecek.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler