Hyundai Motor Company Global Müşteri Deneyimi yarışmasında üçüncü oldu

®
Çok Okunanlar

Akbanklı Togg Kullanıcılarına Özel

Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg ile 76 yıldır Türkiye’nin gelişimine hizmet eden Akbank, T10X akıllı...

Pirelli 2022 yılında genç pilotlara verdiği desteği artırıyor

Pirelli'nin dün sunduğu 2022 motor sporları sezonu tanıtımında teknoloji, sürdürülebilirlik ve genç yeteneklerin desteklenmesi üç temel unsur olarak vurgulandı....

V6 motorunun kod adı; TM01

1968’den beri Aston Martin’in ilk şirket içi ürettiği, hacmi 3.0 litre olan çift turboşarjlı V6 motorunun kod adı; TM01...

Satış ve Satış Sonrası faaliyetlerinde her zaman müşteri memnuniyetini hedefleyen Hyun­dai Assan, yine zirveye oynamaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Se­ul-Gü­ney Ko­re­’de dü­zen­le­nen “Global Müşteri Deneyimi Yarışması’n­da dünya üçün­cüsü ola­rak ül­ke­mi­ze ma­dal­ya ile dön­en Hyundai Assan, iddiasını almış olduğu bu önemli zafer ile pekiştirmiş oldu.

Satış danışmanı kategorisinde üçüncü olarak önemli bir başarı gösteren Hyun­da­i Erk Oto­mo­tiv Satış Da­nış­ma­nı Pınar Bingöl, Türkiye’deki birinciliğin ardından uluslarası arenada da dikkatleri üzerine çekti. Toplam 64 ülkeden 74 satış danışmanının katılımıyla gerçekleştirilen yarışmada ül­ke­mi­zi tem­sil eden Pınar Bingöl, mülakat, ya­zı­lı sı­nav ve rol can­lan­dır­ma olmak üzere üç bölümden oluşan yarışmada hünerlerini gösterdi. Genel klasmanda dünya üçün­cüsü ola­rak öne çıkan temsilcimiz, pa­ra ödü­lü, pla­ket ve ma­dal­ya ile ödül­len­di­ril­di. Bu sonuçla, Hyundai Assan satış kategorisi genel klasmanda ilk defa uluslararası bir başarı elde etmiş oldu.

Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, bu önemli başarıyla ilgili olarak, “Markamızın müşteri memnuniyeti konusunda uzun yıllardır yapmış olduğu özverili çalışmalar ve müşteri deneyimine verdiği önem, artık meyvelerini vermeye başladı. İlerleyen dönemlerde, tüm bayi teşkilatımızdaki arkadaşlarımızın benzer başarılara imza atacaklarından eminim. Çünkü, Hyundai markası olarak en çok satan değil en çok sevilen marka olmayı arzuluyoruz. Ülkemizi yurt dışında gururla temsil eden Pınar Bingöl’ü de üstün başarısından dolayı tebrik ediyorum” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...