Suzuki, 106 Mağazasını Sony Teknolojisi İle Donattı…

®
Çok Okunanlar

Kamyon ve Otobüs Lastiklerinde Türkiye’nin Seçimi Brisa

Bridgestone ve Lassa markalarıyla Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, ticari araç lastikleri segmentinde güçlü büyüme için atılımlarını hızlandırdığını duyurdu....

Opet Fuchs yeni mezunlara iş, öğrencilere staj imkanı veriyor

Opet Fuchs, sektördeki nitelikli eleman açığını azaltmak için üniversitelerin kariyer günlerine katılarak, gençlere iş ve staj imkanı sunmaya devam...

Ford Otosan Basın Açıklaması…

21.10.2020 tarihinde medyada yer bulan, ana ortaklarımızdan Ford Motor Company ile Volkswagen AG tarafından ortak ticari araç üretiminin Kocaeli,...

Brisa’da Üst Düzey Atama…

Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel, yeni oluşturulan Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı görevine atandı. Bridgestone Corporation ve Sabancı...

 Sony, bilgi ekranı içeriğinin yönetimini ve dağıtımını basitleştirmek için Suzuki’ye eksiksiz bir çözüm sunuyor

Uluslararası çapta faaliyet gösteren motosiklet ve araç üreticisi suzuki, güncelliğini kaybeden bilgi ekranı sistemlerini değiştirme konusunda Sony’den destek istedi. Sony bu talebe, Suzuki’nin Fransa genelindeki mağazalarını ve merkezlerini harekete duyarlı kullanıcı deneyimiyle modernleştirecek son teknoloji ürünü bir çözümle yanıt verdi.

Amacını karşılamaktan uzak

Suzuki’nin motosiklet mağazalarındaki mevcut altyapı işlevsel olmakla birlikte yeni nesil harekete duyarlı ürünlerden değildi ve güncelliğini kaybetmişti. Konuyla ilgili olarak Suzuki Fransa Pazarlama Başkanı Julien Garcia, “Eski bilgi ekranı çözümümüzü kesinlikle geliştirmemiz gerekiyordu. Eskiden çözüm basit düz panellerden oluşuyordu ve görüntüleri USB bellekler aracılığıyla manuel olarak güncellememiz gerekiyordu. Sony’ye iddialı bir taleple geldik; işlemleri hem mağazalar için hem de merkezimizde çalışan görsel-işitsel ekibimiz için kolaylaştırmalarını istedik. USB bellekler işlevsel olsa da artık güncelliğini yitirmişti ve anında iletişim imkanı sağlamıyordu, hatta kimi zaman rahatça çalınabiliyordu” dedi.

 Suzuki’nin bilgi ekranlarında büyük dönüşüm

Suzuki’nin karşı karşıya kaldığı zorluk, sık rastlanan bir durumdu. Sergiledikleri büyüme sonucunda, işletmelerinin ihtiyaçlarına ayak uyduramaz duruma gelen mevcut altyapılarından fazlasını istiyorlardı. Mevcut altyapıları yerine, ortak çalışma imkanı tanıyacak, uyuşmazlığı azaltacak, çalışmayı basitleştirecek, ayrıca yönetim ve operasyon sürecini optimum hale getirecek harekete duyarlı bir görsel-işitsel çözüme ihtiyaçları vardı. Suzuki için müşterilerin bekleme süresini kısaltabilecek, en yeni teklifleri kısa ve net şekilde müşterilere sunabilecek bir çözüm gerekiyordu. Sistemleri özellikle sadece 1-2 gün geçerli olan kısa süreli tekliflerin gösterimi açısından yeterli donanıma sahip değildi ve yeterince hızlı güncellenemiyordu. Bunu mümkün kılmak için Suzuki’nin aşağıdaki özelliklerde bir bilgi ekranı çözümüne ihtiyacı vardı:

  • Hem içerik oluşturma hem de dağıtım takvimleri bakımından merkezden yönetilebilmeli fakat aynı zamanda tüm mağazalarda kullanılabilmeli
  • Eğitim dahi gerektirmeden kolayca kullanılabilmeli
  • Belirli zamanlarda otomatik olarak açılıp kapatılabilmeli
  • Farklı tesislerde kolayca çoğaltılabilmeli ve kurulabilmeli
  • Her mağaza tarafından kendi ihtiyaçlarını karşılayabilecek şekilde kolayca özelleştirilebilmeli ve uyarlanabilmeli

Sony’nin Eksiksiz Bilgi Ekranı Çözümü

Şu an Sony, Suzuki’nin Fransa’daki 180 motosiklet mağazasından 106’sını eksiksiz bir bilgi ekranı çözümüyle donatıyor ve kurulumun kısa süre içinde tamamlanması bekleniyor. Her mağazada bir BRAVİA Profosyenel ekran ve eşlikçi TEOS Bigi Ekranı Çözümü  bulunuyor. Son teknoloji ürünü BRAVIA ekranlar, Suzuki’nin yoğun 4K detayların yanı sıra zengin ve canlı renkler sergileyen büyüleyici görüntüler sunarak mesajını daha da etkili şekilde iletebilmesini sağlıyor.

Sony’nin TEOS bilgi ekranı çözümü, Suzuki’nin bilgi ekranı içeriğini ağa bağlı birden fazla BRAVIA ekran üzerinde yönetmesini ve dağıtmasını basitleştirerek ülke genelinde anında içerik güncellemesi yapabilmesini ve bir ekran ağı oluşturabilmesini sağlıyor.

Suzuki, tüm işitsel-görsel gereksinimlerini uygun maliyetli bir şekilde karşılayabilecek eksiksiz çözümü, birden fazla satıcıya ihtiyaç duymadan Sony’den alabileceğini gördü. Ekip, set üstü kutusu içermemesi, bulut uyumluluğu ve fiyatıyla rakipleri karşısında öne çıkan, Sony TEOS bilgi ekranı çözümleri yelpazesinin kurulumunu yaptı. Bunlara ek olarak, Sony hem BRAVIA profesyonel ekranları hem de bunları destekleyen yazılımı tedarik edebiliyordu ve böylece farklı satıcılara başvurulmuş olsa ortaya çıkabilecek uyumsuzluk sorunları riski de ortadan kalkıyordu.

Sony’nin Çözümü şimdi Fransa’daki Tüm Mağazalar için Zorunlu

Şirket merkezinden ve mağazalardan bugüne dek alınan görüşler muhteşem oldu. Ekip kurulumdan öyle çok etkilendi ki, çözümü Fransa’daki tüm Suzuki mağazaları için zorunlu tuttu ve Sony’nin çözümünü Fransa’daki tüm motosiklet mağazaları için standart görsel-işitsel teklif haline getirdi.

Suzuki Fransa Pazarlama Başkanı Julien Garcia, projenin bugüne kadarki durumunu şu şekilde anlattı: “Kurulum süreci baştan sona son derece kolay oldu ve tüm mağazalar için tek gereksinim, BRAVIA Profesyonel Ekranlarını kablolu bağlantıyla veya Wi-Fi üzerinden internete bağlamaktı. Şirket merkezinde ise tasarımcılarımız, ID ve şifre kullanarak web erişimi üzerinden hızla ve kolayca TEOS çözümüne bağlanabilmeleri sebebiyle bu çözüme bayılıyorlar. Bağlantı kurduktan sonra platform içinden kullanıcı dostu bir arabirim aracılığıyla içerik oluşturabiliyor, planlayabiliyor ve içeriği tüm mağazalarla veya seçtikleri mağazalarla anında paylaşabiliyorlar.”

İlk ekranların mağazalara ve şirket merkezine kurulduğu günden bu yana alınan görüşler son derece etkileyici oldu ve bu ekranlar herhangi bir kesinti veya sorun olmadan çalışmaya devam etti. Çözümün başarıyla hizmete alınmasının ardından Sony ve Suzuki, kurulumun özelliklerini genişletmek amacıyla ortak çalışmalar yürütüyor. Yakın zamanda Sony’nin yeni TEOS tablet çözümleriyle mağazalardaki kâğıda basılı tüm tanıtımları devre dışı bırakmayı ve herkes açısından kullanıcı deneyimini önemli ölçüde geliştirmeyi deneyecekler.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...