Sponsor firmalar öncelikle kendi ülkelerindeki yayınları korumalılar…

®
Çok Okunanlar

Mercedes-Benz Türk, Verdiği Eğitimler

Mercedes-Benz Türk, Verdiği Eğitimler ile Hem Müşteri Memnuniyetine Hem de Bayi Çalışanlarının Gelişimine Yatırım Yapmaya Devam Ediyor Mercedes-Benz Türk, düzenlediği...

Pirelli P Zero, değerlendirilen lastikler arasında ikna edici

Pirelli P Zero, değerlendirilen lastikler arasında ikna edici bir farkla tüm testlerin kazananı oldu. Evo’nun yorumunda şu açıklamaya yer...

Rahmi M. Koç Müzesi’nde: Atatürk’ün Çanakkale cephesinde kullandığı otomobil

Rahmi M. Koç Müzesi, 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 108’inci yılında tarihe geçmiş bir objeyi ziyaretçileriyle buluşturuyor. Atatürk’ün Çanakkale cephesinde...

Fiat Doblo ve Fiorino’da 15 bin 500 TL’ye kadar nakit alım desteği

Fiat Professional Ailesi ocak ayında Fiat Doblo Combi ve Fiorino Combi modellerini 50 bin TL’ye kadar 30 aya varan...

Automobile Magazine, yayınımız adına yalnızca yazıyorum. “Sponsor firmalar öncelikle kendi ülkelerindeki yayınları korumalılar, korumak durumundadırlar…”

Bunu şu sebeple söylüyorum; ve yazımı çok fazla bu anlamda da uzatmayacağım…
Toplam olarak 11 kusur yıldır bu camianın içerisinde otomotiv sektörüne gerek basılı ve gerekse dijital olarak yayın yapmaktayız.

Eğer, biz bir yurt dışı ülkesi tarafından desteklenen yayın olsaydık ve yurt dışından bu anlamda her şekilde maddi manevi desteklenerek yayın yapsaydık, Ülkemiz’de ne hikmetse daha çok prim yapardık..!

Fakat, biz elimizde ki imkanlar doğrultusunda ne varsa kendi içimizde yayınlarımızı hiçbir şekilde hiçbir yerden destek almadan sürdürmekteyiz. Bu gelecekte yurt dışından bir ülke ile bir iş ortaklığı yapmayacağımız anlamına da gelmiyor. Bunu yapabiliriz, yapmaya da biliriz.

Benim burada anlatmak istediğim şey şu: Elbette Türkiye’de otomotiv sektörü ile ilgili yayıncılık gelişmek durumunda. Fakat bunu yaparken Sponsor firmaların şunu iyi ayırt etmesi gerekiyor;

Bu X marka yurt dışı destekli, sitesine bakıldığında Türkiye için daha önceden yapılmış bir yayın çalışması var mı? yok.. Bunu orada çalışan işini iyi yapan değerli otomotiv Türk editörleri adına da söylemiyorum. Yanlış anlaşılmasın anlatmak istediğim…

Biz Türk markasıyız. Türk yayıncısıyız. Bu anlamda hiç bir şekilde yurt dışı ile bağlantımız yoktur. Tüm yayınlarımızı yalnızca Türkiye’de markamıza yayınımıza destek veren kuruluşlar tarafından sağlamaktayız.

Sitemizin ve yayınımızın arkasında kimse olmadığı için, Türkiye’deki sponsor firmalardan beklentimiz şu; Bizim yayınımız gibi hiç bir şekilde yurt dışından destek görmeyen (bunu şöyle anlatayım sitesi yurt dışı tarafından açılmamış, parasını yurt dışından kazanmayan…v.b.) Türk yayını editör arkadaşlarımız ile yayınlarına öncelik verilmesi ve gereken desteğin ivedi şekilde en kısa sürede sağlanmasıdır.

Sponsor markalar, firmalar öncelikli olarak kendi ülkelerinde bu işe gönül vermiş ve profesyonel olarak yapan, yapmaya çalışan bizim gibi yayınlara destek ve sponsorluk konularında öncelik vermek durumundadırlar.

Bu şekilde, insanlar bu işi yapanlar inanın çok daha becerikli şekilde işlerine sahip çıkacak ve çok daha geliştirebilmek adına hırsla çalışacaklardır. Bunu yalnızca kendi yayınımız adına kesinlikle söylemiyorum. Benim gördüğüm Türk editörleri, Türk yayıncıları bir köşeye atılmış. Yayınlarını bırakmak zorunda kalmış olanlar da var dır mutlaka…

Ben kimse desteklenmesin demiyorum. Önceliğin, Türk otomotiv yayıncılarına bu işi burada ekmeğini zor kazanan insanlara, kendi başına mücadele eden sizin haberlerinizi yapan, gerek dergi basan gerekse online E-dergi yapan, uzun süredir kendi imkanları ile kurduğu İnternet haber sitesi olan değerli yoldaşlarımıza ve kişilere öncelik verilsin.

Automobile Magazine” Genel Yayın Yönetmeni olarak sponsor firmalardan beklentilerimiz ve düşüncelerim budur.

Saygılarımla,

Umut Özgür SUNAY

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...