Yolda mola deyince Shell akla gelecek!

®
Çok Okunanlar

Yakıt Tüketimi ve Emisyonlara Yönelik Çözümlerini Sunuyor

Allison Transmission, yakıttan bağımsız tahrik çözümlerinden belediye ve atık toplama araçlarına yönelik Allison eGen Power® tam elektrikli akslara kadar...

“Türkiye, globalde Uber’in öncelikli ülkelerinden birisi”

Bahadırlı, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi'nde, şirketin global ve Türkiye hedeflerine ilişkin soruları yanıtladı. Türkiye'de şu anda sadece...

Varil başına 83.67 dolarlık kapanış fiyatına göre %0.42 arttı.

Petrol fiyatları, Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütü (OPEC) ve OPEC+ olarak bilinen müttefiklerinin üretim kesintilerine devam edeceği beklentileriyle Cuma...

Atlas Copco Genel Müdürü Bilge Acarkan…

Atlas Copco Endüstriyel Teknik, 2023 yılında grup olarak belirlenen bilime dayalı sürdürülebilirlik hedeflerini inovasyon ve teknolojiyle güçlendirerek hızlandırdı. 2030’a kadar...

Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, teknolojideki değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı ve Shell’in yeni perakende vizyonunu açıkladı. 

23-24 Kasım 2016 tarihleri arasında gerçekleşen 16.Perakende Günleri’nde bir konuşma yapan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, Shell’in yenilikçi perakende yaklaşımını katılımcılarla paylaştı. Değişen tüketici beklentileri ve yeni trendlerin perakende sektörüne etkisinden bahseden Faber, Shell’in stratejik iş ortakları ile beraber yollarda olan herkesin ihtiyaçlarına yönelik hizmetler geliştirerek, tüketicilerin sadece yakıt alışverişi yaptıkları bir istasyon değil aynı zamanda ihtiyaçlarını karşıladıkları bir mola yeri olmak istediklerini ifade etti. 

Perakende sektörünün en büyük buluşması olarak görülen Perakende Günleri’nin 2. gününde konuşan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, dünyanın önde gelen perakende şirketlerinden biri olan Shell’in teknolojide yaşanan değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı. Dünyanın tek marka altında faaliyet gösteren en büyük perakende şirketlerinden biri olan Shell’in 70 ülkeye yayılmış yaklaşık 43.000 akaryakıt istasyonunda 500.000’e yakın ön saha çalışanı her gün 30 milyon kişiye hizmet verdiğini anlatan Faber, Türkiye’de 1000’i aşkın akaryakıt istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, misafirlerinin ihtiyaçlarına göre farklılaştırılmış hizmetler ve yenilikçi yakıtlar sunduklarını söyledi.

 1479987108_shell_turcas_ceosu_felix_faber004

Sunumunda 3 önemli trendin perakende sektörüne olası etkilerinden bahseden Faber, 2050 yılında 2 milyardan fazla aracın yollarda olacağını belirtti ve insanların günlük yaşamlarının çok daha büyük bir bölümünü yollarda geçireceklerine değindi. Bu trendler sonucu değişen tüketici beklentilerini perakende, tüketici, teknoloji ve otomotiv sektörü gibi bir çok farklı sektörden iş ortakları ile birlikte karşılamak için çalıştıklarını ifade eden Faber, günümüzde hayata geçirdikleri bazı ilham verici örnekleri katılımcılar ile paylaştı.

 

Faber “ Türkiye’de 80 şehirde, 7/24 hizmet sunan 1000’i aşkın istasyonumuzda, 11 kategorideki yaklaşık 1500 farklı ürünle misafirlerimizin beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. İstasyonlarımıza gelen her 2 müşterimizden birini marketlerimizde ağırlıyoruz. Bu yılı 2 milyon sandviç ve kahve satışıyla kapatacağız” dedi. Yeni trendlerin başında yükselen akıllı telefonu kullanımı trendinin geldiğini dile getiren Faber, mobil ödeme alanında yaptıkları iş ortaklıklarının ve 360 bin kişi tarafından indirilen Shell Motorist uygulamasının Shell’i diğer markalardan farklılaştıran önemli projelerinin başında geldiğini belirtti.

Son Haberler

Mercedes-Benz’in 210 milyon TL’lik yatırım

Mercedes-Benz Otomotiv, Gebze’de kurduğu ve tüm Türkiye’deki acentelere parça tedariği sağlayacağı yeni Parça Lojistik Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. 15 bin...

Diğer Haberler