Yolda mola deyince Shell akla gelecek!

®
Çok Okunanlar

Oto yıkamacı kız kardeşler işlerini severek yapıyor

Beylikdüzü'nde 6 yıldır oto yıkamacı işleten 2 çocuk annesi 36 yaşındaki Duygu Yıldırım ile 1 çocuğu bulunan 24 yaşındaki...

Renault hibrit ve elektrikli otomobillerde ünlüler geçti…

Pamela Anderson, Paloma Faith ve Minnie Driver, GLAMOUR Yılın Kadınları Ödülleri'nde ünlülerin katılımına öncülük ederken Renault Rafale ve Renault...

Bridgestone Performance Center açıldı

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Bridgestone markasının ayrıcalıklı hizmet vermek üzere oluşturduğu mağaza konseptini Türkiye’de ilk defa Esenyurt’taki Tekin...

Cem Bölükbaşı, Avrupa Le Mans serisi için Portekiz’de piste

Geçtiğimiz sezonlarda Formula 2 ve Super Formula serilerinde Türkiye’yi temsil eden yarış pilotu Cem Bölükbaşı, ünlü dayanıklılık serilerinden Le...

Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, teknolojideki değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı ve Shell’in yeni perakende vizyonunu açıkladı. 

23-24 Kasım 2016 tarihleri arasında gerçekleşen 16.Perakende Günleri’nde bir konuşma yapan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, Shell’in yenilikçi perakende yaklaşımını katılımcılarla paylaştı. Değişen tüketici beklentileri ve yeni trendlerin perakende sektörüne etkisinden bahseden Faber, Shell’in stratejik iş ortakları ile beraber yollarda olan herkesin ihtiyaçlarına yönelik hizmetler geliştirerek, tüketicilerin sadece yakıt alışverişi yaptıkları bir istasyon değil aynı zamanda ihtiyaçlarını karşıladıkları bir mola yeri olmak istediklerini ifade etti. 

Perakende sektörünün en büyük buluşması olarak görülen Perakende Günleri’nin 2. gününde konuşan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, dünyanın önde gelen perakende şirketlerinden biri olan Shell’in teknolojide yaşanan değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı. Dünyanın tek marka altında faaliyet gösteren en büyük perakende şirketlerinden biri olan Shell’in 70 ülkeye yayılmış yaklaşık 43.000 akaryakıt istasyonunda 500.000’e yakın ön saha çalışanı her gün 30 milyon kişiye hizmet verdiğini anlatan Faber, Türkiye’de 1000’i aşkın akaryakıt istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, misafirlerinin ihtiyaçlarına göre farklılaştırılmış hizmetler ve yenilikçi yakıtlar sunduklarını söyledi.

 1479987108_shell_turcas_ceosu_felix_faber004

Sunumunda 3 önemli trendin perakende sektörüne olası etkilerinden bahseden Faber, 2050 yılında 2 milyardan fazla aracın yollarda olacağını belirtti ve insanların günlük yaşamlarının çok daha büyük bir bölümünü yollarda geçireceklerine değindi. Bu trendler sonucu değişen tüketici beklentilerini perakende, tüketici, teknoloji ve otomotiv sektörü gibi bir çok farklı sektörden iş ortakları ile birlikte karşılamak için çalıştıklarını ifade eden Faber, günümüzde hayata geçirdikleri bazı ilham verici örnekleri katılımcılar ile paylaştı.

 

Faber “ Türkiye’de 80 şehirde, 7/24 hizmet sunan 1000’i aşkın istasyonumuzda, 11 kategorideki yaklaşık 1500 farklı ürünle misafirlerimizin beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. İstasyonlarımıza gelen her 2 müşterimizden birini marketlerimizde ağırlıyoruz. Bu yılı 2 milyon sandviç ve kahve satışıyla kapatacağız” dedi. Yeni trendlerin başında yükselen akıllı telefonu kullanımı trendinin geldiğini dile getiren Faber, mobil ödeme alanında yaptıkları iş ortaklıklarının ve 360 bin kişi tarafından indirilen Shell Motorist uygulamasının Shell’i diğer markalardan farklılaştıran önemli projelerinin başında geldiğini belirtti.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...