60 bin araç mini onarım için geliyor

®
Çok Okunanlar

ŠKODA‘SCALA Showroomlarda…

ŠKODA, sınıfındaki standartları yeniden belirleyecek SCALA modelini Türkiye’de satışa sundu. Markanın yeni tasarım dilini ve teknolojik atılımını temsil eden...

BMW, Tesla’ya meydan okumak için elektrikli SUV modelini tanıttı

Alman lüks otomobil BMW AG Tesla ile rekabet edebilmek için Çarşamba günü 2022 yılında ABD'de satışa planlanan elektrikli spor...

20’den fazla ülkede satışa sunulacak Yeni Megane Sedan Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretiliyor

Renault, C-segmentindeki yeni model atağını Yeni Megane Sedan ile sürdürüyor. Yeni Megane Sedan segmentinde tek olan, geniş panoramik elektrikli cam...

Civic Sedan’a 2019 yılında faizsiz kredi ile…

Honda, teknolojisi ve sportif sürüş deneyimi ile segmentinde fark yaratan Civic Sedan’a 2019 yılında faizsiz kredi ile sahip olma...

Ülkede artan araç sayısı ile birlikte araç servis hizmetlerine olan ihtiyacın önümüzdeki dönemde artarak devam edeceğini söyleyen Auto King Genel Müdürü Ayhan Dayoğlu, 2018 yılında yeni açacakları servis merkezleri ile ihtiyaca daha rahat cevap verebilecek şekilde yatırım yaptıklarını söyledi. Dayoğlu ayrıca, kurumsal bir marka çatısı altına girmeyen servislerin bu süreçte piyasadan yok olup gitme tehlikesiyle karşı karşıya kalacağını hatırlatarak, alımına başladıkları yeni franchise başvurularıyla bu dönüşümü kaçırmak istemeyenlere önemli bir fırsat sunduklarını ifade etti. 

Türkiye’nin yetkili servisi Auto King, 2018 yılında yeni konseptli servis merkezleri için franchise vererek büyüyecek. Hizmetlerini, ‘Ekspres Mini Onarım ve Bakım Servisleri’, ‘Hasar Onarım Servisleri’ ve ‘Mobil Parça Onarım Servisleri’ olmak üzere üç ana kategori altında toplayacak olan Auto King, belirlemiş olduğu bu konsept çerçevesinde önce İstanbul’da ardından yurt genelinde franchise verecek. Auto King olarak bu yeni servis tipleri ile ilgili tüm detay projeleri hazırladıklarını söyleyen Auto King Genel Müdürü Ayhan Dayoğlu, “Yeni uygulamaya öncelikle İstanbul’da başlıyoruz. 2018 yılında İstanbul’da yetkili servislerin ve sanayi sitelerinin olduğu bölgelerde 6 mobil parça onarım servisi açarken, mini onarım ihtiyaçlarını hızlıca karşılayıp İstanbul trafiğinde zaman kaybetmek istemeyen araç sahiplerine hizmet edecek 6 tane ekspres mini onarım ve bakım servisini devreye almayı hedefliyoruz. Buna ilave olarak yeni bir hasar onarım servisi inşaatını tamamlarken yılda 10 bin araç onarımı yapabilecek hasar onarım servislerini de yapıya katacağız. Yeni bayilerimiz bu ayrıcalıklı servis modeline sahip olacak. Başvuruları toplamaya başladık. İstanbul ardından yurt genelindeki franchise sayımızı da artırmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

 

“İyi usta, iyi servis kavramı tarih oluyor”

Araç servis hizmetlerinin sadece onarım yapmanın ötesine geçtiğini belirten Auto King Genel Müdürü Ayhan Dayoğlu, hizmetlerin artık teknoloji, müşteri beklentileri ve paydaşların oyun kurallarıyla birlikte farklı bir boyut kazandığını söyledi. Dayoğlu, “Araçların gelişen teknolojilerine cevap verebilmek için yılların ustası olmak artık tek başına yeterli değil. Bu gelişimi takip edip öğrenmek ve doğru çözümü üretmek gerekiyor. Bu durumda da iyi usta, iyi servis kavramı tarih oluyor. Servisçilik artık, bir bütünün önemli bir parçası olmaktan geçiyor. Bu durumda servislerin büyük bir çatı altında buluşup ortak fayda yaratması gerekiyor” diye konuştu. En fazla franchise başvurusunun hali hazırda araç servisi üzerine faaliyet gösteren işletme sahiplerinden geldiğine dikkat çeken Dayoğlu, yetkili bayi ya da akaryakıt istasyon sahiplerinden de başvuru geldiğini sözlerine ekledi. 

60 bin araç mini onarım için geliyor

Sigorta şirketleri ile içinde oldukları yakın iş birliği sayesinde, kendi müşteri portföyleri haricinde 1,5 milyon sigortalıya hizmet verdiklerini belirten Ayhan Dayoğlu, “Bugün yurt içinde ve yurtdışında 52 servis noktasıyla hizmet veriyoruz. Her yıl mini onarım hizmetinden yararlanan araç sayısı 60 bin adet mertebesine. Auto King servisleri dışından toplanıp onarılarak tekrar ilgili servise gönderilen parça sayısı da 160 bin adet seviyesine yükseldi. Türkiye’de 120 bin metrekare toplam kapalı alanda, 120 adet mobil servis aracı ile 1600 teknisyen ve yönetici sayesinde, bilgi işlem alt yapısı, eğitim akademisi ve operasyonlarla bu süreci yönetebilen bir başka firma daha yok” değerlendirmesini yaptı.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...