Yolda mola deyince Shell akla gelecek!

®
Çok Okunanlar

IEA başkanı: Petrol fiyatlarını önemli ölçüde etkilemesi pek olası değil

Orta Doğu'daki gerginliğin, kilit üreticiler çatışmaya girmedikçe petrol fiyatlarını artırması pek olası değil: IEA başkanı Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı, mevcut...

Yeni C3 Aircross ile ilgili ilk görselleri yayınladı

Mobilite dünyasının her alanında, herkes için ulaşılabilir modeller sunan Citroën, yakında Avrupa'da satışa sunulacak olan yeni C3 Aircross ile...

Automechanika Istanbul 23-26 Mayıs 2024

Türkiye, ihracatta yakaladığı başarıyı her yıl artırarak sürdürürken, ülke ihracatına 14,5 milyar dolar ile önemli katkıda bulunan otomotiv sektörü...

OPEC+, daha yüksek fiyat artışları durumunda devreye girebilir

Petrol fiyatlarının, İran-İsrail geriliminin yol açtığı arz endişeleri nedeniyle yılın en yüksek seviyelerini gördükten sonra jeopolitik riskler nedeniyle yakın...

Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, teknolojideki değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı ve Shell’in yeni perakende vizyonunu açıkladı. 

23-24 Kasım 2016 tarihleri arasında gerçekleşen 16.Perakende Günleri’nde bir konuşma yapan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, Shell’in yenilikçi perakende yaklaşımını katılımcılarla paylaştı. Değişen tüketici beklentileri ve yeni trendlerin perakende sektörüne etkisinden bahseden Faber, Shell’in stratejik iş ortakları ile beraber yollarda olan herkesin ihtiyaçlarına yönelik hizmetler geliştirerek, tüketicilerin sadece yakıt alışverişi yaptıkları bir istasyon değil aynı zamanda ihtiyaçlarını karşıladıkları bir mola yeri olmak istediklerini ifade etti. 

Perakende sektörünün en büyük buluşması olarak görülen Perakende Günleri’nin 2. gününde konuşan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, dünyanın önde gelen perakende şirketlerinden biri olan Shell’in teknolojide yaşanan değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı. Dünyanın tek marka altında faaliyet gösteren en büyük perakende şirketlerinden biri olan Shell’in 70 ülkeye yayılmış yaklaşık 43.000 akaryakıt istasyonunda 500.000’e yakın ön saha çalışanı her gün 30 milyon kişiye hizmet verdiğini anlatan Faber, Türkiye’de 1000’i aşkın akaryakıt istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, misafirlerinin ihtiyaçlarına göre farklılaştırılmış hizmetler ve yenilikçi yakıtlar sunduklarını söyledi.

 1479987108_shell_turcas_ceosu_felix_faber004

Sunumunda 3 önemli trendin perakende sektörüne olası etkilerinden bahseden Faber, 2050 yılında 2 milyardan fazla aracın yollarda olacağını belirtti ve insanların günlük yaşamlarının çok daha büyük bir bölümünü yollarda geçireceklerine değindi. Bu trendler sonucu değişen tüketici beklentilerini perakende, tüketici, teknoloji ve otomotiv sektörü gibi bir çok farklı sektörden iş ortakları ile birlikte karşılamak için çalıştıklarını ifade eden Faber, günümüzde hayata geçirdikleri bazı ilham verici örnekleri katılımcılar ile paylaştı.

 

Faber “ Türkiye’de 80 şehirde, 7/24 hizmet sunan 1000’i aşkın istasyonumuzda, 11 kategorideki yaklaşık 1500 farklı ürünle misafirlerimizin beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. İstasyonlarımıza gelen her 2 müşterimizden birini marketlerimizde ağırlıyoruz. Bu yılı 2 milyon sandviç ve kahve satışıyla kapatacağız” dedi. Yeni trendlerin başında yükselen akıllı telefonu kullanımı trendinin geldiğini dile getiren Faber, mobil ödeme alanında yaptıkları iş ortaklıklarının ve 360 bin kişi tarafından indirilen Shell Motorist uygulamasının Shell’i diğer markalardan farklılaştıran önemli projelerinin başında geldiğini belirtti.

Son Haberler

82,03 dolardan işlem gördü…

Petrol fiyatları, Orta Doğu'daki gerginliğin azalmasıyla yaklaşık bir ayın en düşük seviyelerine geriledikten sonra, yatırımcıların kâr alımları ve önümüzdeki...

Diğer Haberler