Yeni Alfa Romeo Giulia Artık Continental Fren Sistemi MK C1 ile Üretiliyor

®
Çok Okunanlar

Sınırlı Sayıda Suzuki Swift Hibrit’te 998.000 TL

Doğan Trend Otomotiv’in Türkiye’de temsil ettiği, Suzuki ürün ailesinin düşük yakıt tüketimi sunan Akıllı Hibrit modeli Swift, mart ayına...

Hyundai’den 650 Beygirlik Bir Sanat Eseri: IONIQ 5 N

Dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden biri olan Hyundai, elektrifikasyondaki iddiasını 650 beygirlik bir sportif modelle destekliyor. Yüksek performanslı araçlar...

İlklerin 140. Yılı: Navitimer 41 ve Cosmonaute B12

140. yaşında Breitling; havada, karada ve denizde zaman tutma konusunda yaptığı yeniliklerden sürdürülebilirliğe dair dönüm noktalarına kadar, imza attığı...

Charbel Abi Ghanem’e bir yeni görev daha

1 Nisan 2022 tarihinden bu yana Nissan Türkiye'den sorumlu Genel Müdür olarak görev yapan Charbel Abi Ghanem, 1 Nisan...

Yeni Alfa Romeo Giulia modelinin Entegre Fren Sistemi (IBS) artık dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental’in MK C1 fren sistemi ile üretiliyor. Dünya çapında ilk defa seri üretime geçen fren sistemi, daha hızlı fren yapma ve daha kısa durma mesafesi özelliğiyle ön plana çıkıyor. MK C1, güvenlik sistemleri için üstün bir fren performansı sunarken, kısa fren mesafesi sayesinde kazaları önlemeye ve olası kazanın şiddetini azaltmaya önemli oranda yardımcı oluyor. MK C1 elektronik fren sistemi klasik fren sistemlerine kıyasla daha dinamik, hafif ve kompakt olarak görev yapıyor. Pedal vibrasyonlarını da azaltan bu yeni entegre sistem, fren pedalında her zaman aynı kuvvet derecesini hisseden sürücüye yüksek konfor sağlamış oluyor.

1469776678_G__rsel 

MK C1 – Entegrasyonun Getirdiği Dinamik ve Etkili Frenleme

MK C1, fren tahrik, fren servosu ve kontrol sistemlerini (ABS ve ESC) kompakt ve hafif bir modelde bir araya getiriyor. Bu sistem, temel kıstaslara bağlı olarak klasik fren sistemine oranla üç ile dört kg arasında daha az bir ağırlığa sahip. Konvansiyonel hidrolik sistemlerinden daha hızlı frenleme basıncı oluşturabilen elektro-hidrolik MK C1, gelişmiş yeni sürücü asistan sistemlerinin gerektirdiği daha fazla basınç dinamiğini sağlayarak kazaları önleme ve yayaları korumada etkin bir rol oynuyor. İlave tedbire gerek kalmadan reküperatif fren sisteminin ihtiyaçlarını karşılayan bu sistem ayrıca yüksek konfor sunuyor. Sistem böylece güvenli ve dinamik sürüşün yanında enerji verimliliğine de büyük katkıda bulunuyor.

 

Continental Araç Dinamikleri Departmanı Başkanı Felix Bietenbeck konuya ilişkin açıklamasında ”Alfa Romeo Giulia gibi bir araca MK C1 fren sistemi tedarik ettiğimiz için oldukça gururluyuz. Bu yaratıcı fren sisteminin seri üretimini geliştirmeye ve gerçekleştirmeye yardımcı olan ekibin bu müthiş başarısı ayrıca bizler için büyük bir onur“ dedi.

Son Haberler

Test Sürüşü: Tesla Model Y Performance Long Range 3,7 sn 0-100 km/s

Test/Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay Tesla Model Y standart test sürüşünden hemen sonra Model Y Performans modelinin test sürüşünü yaptık. Tesla Model Y,...

Diğer Haberler