Yandex Navigasyon reklam modellerini dijital reklam sektörüne tanıttı

®
Çok Okunanlar

Maliyetleri düşürdü ve 14.000 kişiyi işten çıkardı

Tesla, küresel olarak işgücünün yaklaşık %10'u olan 14.000 çalışanı işten çıkardı. Zayıf büyüme beklentileri, elektrikli otomobil satışlarındaki genel yavaşlama...

Tesla, sürücüyü 15 km uzaklıktaki hastaneye yetiştirdi

1 Nisan'da Elon Musk'ın sahibi olduğu Tesla adlı otomobil markası, ABD'deki tüm Tesla araçları için 'tam otomatik sürüş' özelliğinin...

Çin EV arabaları Avrupa limanlarına terk edildi

Avrupa'da %100 elektrikli modellerin satışlarındaki yavaşlama ve bunun sonucunda dağıtım ağlarının ürün akışıyla başa çıkma zorluğunun bir sonucu olarak,...

Continental AllSeasonContact 2, Dört Mevsim

Continental’in sunduğu dört mevsim lastiği AllSeasonContact 2, Tyre Review tarafından gerçekleştirilen testle 6 rakibini geride bırakarak test galibi oldu....

Milyonlarca kullanıcının trafikte vazgeçilmez yardımcısı olan Yandex Navigasyon, markalar tarafından da yeni nesil bir reklam mecrası olarak rağbet görüyor. Dijital reklam sektöründe “ilk”leri gerçekleştiren Yandex Navigasyon, lokasyon bazlı iletişime dayalı hiperlokal reklam modellerini, düzenlediği bir etkinlikte marka temsilcilerine ve reklam ajanslarına tanıttı.

Dijital reklam sektörü Yandex Navigasyon’un düzenlediği “Yandex Navi Warm Up” etkinliğinde buluştu. 17 Kasım’da Levent’teki Kolektif House’ta düzenlenen etkinlikte, navigasyon pazarına liderlik yapan uygulamanın dijital reklamcılığa farklı boyut getiren yenilikçi reklam modelleri tanıtıldı. Büyük markaların ve önemli reklam ajanslarının temsilcilerinin katıldığı etkinlik, Yandex Global İş Geliştirme Başkanı Milena Djuricic ile Yandex Türkiye Ülke Müdürü Onur Karahayıt’ın konuşmalarıyla başladı. Yandex Harita Servisleri İş Geliştirme Başkanı Alexey Golubitsky, lokasyon iletişimine dayanan hiperlokal reklamcılığın özelliklerini ve markalara kattığı değerleri anlattı. Yandex Türkiye Satış Direktörü Balamir Nazlıca ise yaptığı sunumda, kullanıcı dostu olduğunu vurguladığı doğal reklam modellerini detaylı olarak katılımcıların bilgisine sundu. Etkinlikte ayrıca Yandex Navigasyon ile hiperlokal reklam kampanyaları yapan Lipton Ice Tea ve Shell markalarının üst düzey yöneticileri, yaşanan başarı hikâyelerini katılımcılarla paylaştı.

“Dijital billboardlar” dönemi


Yandex Navigasyon’un birçok büyük marka tarafından yoğun rağbet gören reklam modelleri dört ana başlık altında toplanıyor.

“Branded Pop Up Pins” modelinde kullanıcı rotasında devam ederken ortalama 1 veya 2 km yakınında bulunan reklam verenin lokasyonu, otomatik olarak haritada beliriyor. Kullanıcı isterse lokasyona rota oluşturabiliyor. Branded Pop-up Pins (V2)’de ise “dijital billboardlar” olarak tanımlanan banner’lar devreye giriyor. Markalar “dijital billboardlar” sayesinde daha detaylı bir görünüm elde ederek, kampanyalarını kullanıcılara duyurabiliyor.

“Custom Category” modeli, Yandex’in çok kullanılan “Kategoriler” sekmesinde uygulanıyor. Yandex her açıldığında “Arama” ekranında markanın logosu gösteriliyor. Logoya tıklandığında ilgili lokasyonların bulunduğu noktalar ortaya çıkıyor.

Son Haberler

2024 Yeni QASHQAI Video Tanıtımları

Dış güncellemeler Qashqai'nin görünümünü yeniliyor. Yeni Qashqai, yenilenen tasarımı sayesinde keskin ve modern bir dinamizm yayıyor. Qashqai'nin ön ızgarası, daha...

Diğer Haberler