Tour de France’ın Ana Sponsorları Arasında

®
Çok Okunanlar

Petrol 90.10 dolarlık kapanış fiyatından %0.44 arttı

Uluslararası gösterge Brent ham petrolü, yerel saatle 10.45'te (0845 GMT) varil başına 90.50 dolardan işlem gördü ve bir önceki...

Hindistan ve Güney Amerika’da satışa sunulacak

Citroën, 2024 yılında Hindistan ve Güney Amerika'da satışa sunulacak kompakt bir SUV Coupé olan Citroën Basalt Vision tanıttı. C3 ve...

Yeni Tiguan, 2.035.000 TL

Türkiye’de 1.5 eTSI 150 PS DSG hafif hibrit turbo benzinli ve 2.0 TDI SCR 193 PS 4M DSG turbo...

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, bu sene koronavirüs salgını sebebiyle 29 Ağustos’ta gerçekleşecek olan Tour de France’in ana sponsorları arasında yer alıyor. Bu yıl 107. Kez düzenlenmesi planlanan 21 etaplık tur Nice kentinden başlayarak Paris’te sonlanacak…

Dünyanın en prestijli bisiklet sporu yarışması olarak kabul edilen Tour de France’in bu seneki ana sponsorlarından biri Continental oldu. Geçen sene sponsorluğunu bir üst düzeye taşıyarak ana sponsor olan Continental’in bu seneki turda altı takıma vereceği tedarik hizmetiyle öne çıkıyor. Bu kapsamda Sunweb, Groupama-FDJ, Bahrain McLaren, ArkéaSamsic ve geçen sene takımlar klasmanının kazanını Egnal Bernal ve Movistar’ın takımı the INEOS’a destek verecek. Bunun yanı sıra “Continental Brigade” araçları taraftarlara yol kenarında ücretsiz lastik kontrolleri sunacak.

Tur başlamadan önce tüm destek araçlarının sürücülerine sürücü güvenliği eğitimi veren Continental bunun yanı sıra turda kullanılacak tüm resmi araçlar için PremiumContact 6 ile destek olacak. Bu sene ADAC testinden şampiyon olarak çıkan PremiumContact 6’nın yağmurda sağladığı son derece kısa fren mesafesi ve ıslak zeminde yol tutuş özellikleriyle güvenli sürüş deneyimi hedefleniyor. Bu kapsamda PremiumContact 6’yı geliştiren Andreas Schlenke,’PremiumContact 6’nin Tour de France’da yer alacak tüm resmi araçlarda kullanılacak olmasından gurur duyuyorum. Lastiklerimizin böylesine önemli bir etkinlikle önemli bir rol üstlenmesi bizi oldukça mutlu ediyor. Etkinliğin ana odak noktası sürücüler olsa da destek ekiplerinin de araçlarındaki lastiklere güvenebilmeleri oldukça önemlidir.’’ dedi.

 

Continental, Tour de France’in sürdürülebilirlik çalışmalarında da ana partneri oluyor

Tour de France etkinliğinin sahipleri için önemli bir faktör olan sürdürülebilirlik kapsamında parkur boyunca ekolojik bölgeler teşvik ediliyor ve yarış sırasında çöplerin toplanması özendiriliyor. Continental ise ana sponsor olarak etkinliğin sürdürülebilir geçmesi çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda konuşan Continental Sürdürülebilirlik Departmanı Başkanı Claus Petschick,Lastik sektörü çok uzun bir süredir sürdürülebilirliği gündemine almış durumda ve bu alanda çalışmalarını sürdürüyor. Bizde Continental olarak ‘Vizyon 2030’ stratejimiz kapsamında tüm proje ve aktivitelerimizi yönetebileceğimiz bir Sürdürülebilirlik Departmanı oluşturduk. Böylelikle dünya çapında daha etkin bir şekilde sürdürülebilirlik çalışmalarımızı ve araştırma projelerimizi yönetebileceğiz. Buradaki en önemli katkı, GPSNR (Küresel Sürdürülebilir Doğal Kauçuk Platformu) ve GIZ (Alman Uluslararası İşbirliği Derneği) ile olan ortaklığımızdır. Bu sayede doğal kauçuğu tedarik etmek için doğrulanabilir sürdürülebilir bir yol oluşturmaya çalışıyoruz. Burada amacımız ise izlenebilir ve sürdürülebilir bir tedarik zinciri oluşturmak ve doğal kauçuk üretiminde en iyi uygulamaları oluşturarak örnek olarak liderlik etmektir. Bu amaçla, lastik üretimi için alternatif hammadde kaynakları geliştirmek hedefi ile birçok alanda temel araştırmalar yapıyoruz.’’ dedi.

Son Haberler

Şok Tesla ModelY Türkiye fiyatı KDV ve ÖTV dahil ₺1.791.451 açıklandı

TESLA'DAN 19.04.2024 GÜNÜ MODELY FİYATINDA BÜYÜK TÜRKİYE HAMLESİ... Tesla duyurusu ve haberini son dakika olarak aşağıda paylaşıyoruz... Türkiye'deki Tesla Model...

Diğer Haberler