TEST: 2018 Nissan GT-R İnceleme…Nissan GT-R İyi Bir Araba mı?

®
Çok Okunanlar

MAN, hidrojen yanmalı motora sahip araç serisi

MAN Truck & Bus, hidrojen yanmalı motora sahip araçları piyasaya süren ilk Avrupalı kamyon üreticisi olmaya hazırlanıyor. Şirket, bu...

Yeni C3 Aircross ile ilgili ilk görselleri yayınladı

Mobilite dünyasının her alanında, herkes için ulaşılabilir modeller sunan Citroën, yakında Avrupa'da satışa sunulacak olan yeni C3 Aircross ile...

OPEC+, daha yüksek fiyat artışları durumunda devreye girebilir

Petrol fiyatlarının, İran-İsrail geriliminin yol açtığı arz endişeleri nedeniyle yılın en yüksek seviyelerini gördükten sonra jeopolitik riskler nedeniyle yakın...

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedefleri

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi Ağır Ticari Araçlar sektöründe yılın ilk çeyreği beklentileri...

Nissan GT-R iyi bir araba, ama herkes için değil. Son derece güçlü ve çevik, virajlı yollarda veya yarış pistinde sürüş yapmak için iyi bir imkan tanıyor…

Nissan GT-R 2009 model yılı ile başlayan 2019 GT-R arasında bir kuşağa sahiptir. 2019 için kayda değer bir değişiklik yok, ancak 2018 için Nissan yeni bir temel kaplama seviyesi olan Pure’ı tanıtmıştı. 11 hoparlörlü Bose ses sistemi, aktif gürültü önleme ve aktif ses geliştirme gibi birkaç şey dışında, neredeyse 2017 temel modelin standart özelliklerinin hepsini içermektedir. Nissan ayrıca 2018 için Apple CarPlay’i standart hale getirdi. GT-R’a rakip olan beygir gücü için 911 Turbo veya Turbo S modelini incelemek isteyebilirsiniz. Genel olarak, 911, yüksek kaliteli malzemelerin bolluğuna sahip olan rafine, lüks iç tasarımı nedeniyle GT-R’yi geride bırakmayı başarıyor.
Üst düzey Mercedes AMG sürümleri – kaslı motor eşleşmeleri ve diğer performans yükseltmeleri ile – performans açısından GT-R’a daha iyi rakipler.Nissan’da 565 beygir gücünde bir çift turbo V6 standart olarak geliyor. 6 ileri otomatik şanzımana sahip. Bir arabanın en üst düzey bir spor otomobilinden istediğiniz tam bir enerjik performansa sahip. 
GT-R’nin kullanımı muhteşem bir şey. Performans süspansiyonu sayesinde dönüşlerde etkili ve standart dört tekerlekten çekiş yol tutuşu iyi sağlıyor. Bir dezavantajı varsa, performans süspansiyonu günlük sürüş için biraz sert ve sıkıcı olabilir.
GT-R dört kişilik bir spor otomobil olmasına rağmen,  Ön koltuklar da olan destekleyiciler pek de o kadar rahat değiller, yine de makul miktarda alan yaratıyorlar. Arka koltuklar da ise yetişkinler için yeterli bir alan bulunmazken ancak çocuklar kullanma imkanı tanınıyor.Nissan GT-R sofistike ve içeride sürücü odaklı size bir sürüş yaratmasına rağmen, ve oldukça iyi görünmesine rağmen, pek çok rakibinde bulunan birinci sınıf malzemelere sahip olmadığı kesin. Standart özellikler arasında 8 inç dokunmatik ekranlı NissanConnect bilgi-eğlence sistemi, navigasyon, altı hoparlörlü ses sistemi, uydu radyo, Apple CarPlay, Bluetooth ve iki USB bağlantı noktası bulunur. 11 hoparlörlü Bose ses sistemi mevcuttur.
Bilgi-eğlence sisteminin ulaşması ve kullanımı kolay ve dokunmatik ekran kontrollerinin yanı sıra fiziksel düğmelere de ayrıca sahip. Ancak, çoğu daha büyük dokunmatik ekranlara ve / veya Android Auto gibi ek özelliklere sahip rakip sistemler kadar modern değil.
Çoğu lüks spor otomobil gibi, 2018-2019 Nissan GT-R, Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi veya Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsü tarafından çarpışma testine tabi tutulmamıştır. GT-R arka görüş kamerasıyla birlikte standart olarak geliyor. 
GT-R serisi Pure, Premium, Track Edition ve Nismo donanım seçenekleri ile pazara sunuluyor. Bu araba sadece hız için üretilmiş; Çift turbo şarjlı V6 motora, altı vitesli otomatik şanzımana, dört tekerlekten çekişe, Nissan / Brembo fren sistemine, üç farklı seçilebilir kullanım modu ile gelişmiş araç dinamik kontrolüne ve bir Bilstein süspansiyon sistemine sahip. 
En baz donanım özellikleri arasında 565 beygir gücünde bir motora sahip ve ısıtmalı ön koltuklar, arka görüş kamerası, ön ve arka park sensörleri ve 8 inç dokunmatik ekranlı, navigasyonlu, altı hoparlörlü ses sistemi, uydu radyosu olan NissanConnect bilgi-eğlence sistemi ile standart olarak geliyor. Apple CarPlay, Bluetooth ve iki USB bağlantı noktası.

Nismo modeli ise fazladan 35 beygir güç üretirken, kırmızı sentetik süet ekler ve Alcantara sarılı bir direksiyon simidi bulunan Recaro deri döşenmiş ön koltuklara sahiptir. Ayrıca hepsi karbon fiberden yapılmış olan yan kapı eşikleri, bagaj kapağı ve bir arka spoyler ile birlikte satışa sunulmaktadır. 

Son Haberler

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Diğer Haberler