Shell & Turcas’dan bir ilk: ‘Engelsiz Hizmet Alanı’



Türkiye’deki 1000’i aşkın istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, yenilikçi ürün ve hizmetler sunan Shell & Turcas, akaryakıt sektöründe bir ilke imza attı. Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği ile iş birliği yaparak engelli misafirleri için çok önemli bir hizmet başlattı. Bedensel engelli ziyaretçilerin istasyon içindeki ihtiyaçlarını daha rahat karşılayabilmeleri için engelli tuvaletlerine ve mobil ödeme uygulamasına ek olarak hayata geçirilen ‘Engelsiz Hizmet Alanı’, 160 istasyonda kullanıma açıldı ve ziyaretçilerden tam not aldı. Yıl sonuna dek Engelsiz Hizmet Alanı’na sahip olan istasyon sayısı 200’e, 2018 yılı içinde de 600’e ulaşacak.

Türkiye’deki istasyonlarında günde 1 milyondan fazla ziyaretçiyi ağırlayan Shell & Turcas, lider enerji şirketlerinden biri olmasının yanı sıra, Shell Select Marketler’le birlikte Türkiye’de ilk kez uygulanan araca sipariş ve çocuk tuvaletleri gibi hizmetlerle yenilikçi bir perakende markası olarak da fark yaratıyor. Farklı hizmetler ile, anne babaların, hayatı yollarda geçen sürücülerin, iş hayatında ve üniversite yaşamında koşturanların ve minik misafirlerinin daha iyi bir yolculuk geçirmelerini sağlayan Shell & Turcas, bedensel engelli misafirlerinin ihtiyaçlarını düşünerek gönüllere dokunan bir hizmeti hayata geçirdi.

Shell & Turcas, istasyonlarındaki engelli tuvaletleri ve mobil ödeme kolaylığı ile bugüne kadar engelli misafirlerine sunduğu hizmetleri, ‘Engelsiz Hizmet Alanı’ ile bir üst noktaya taşıdı. 160 istasyonda hayata geçen ‘Engelsiz Hizmet Alanı’ ile istasyona gelen bedensel engelli misafirler, özel olarak araçları için ayrılmış alana park edebiliyorlar. Park yerinin hemen yanındaki butona basarak istasyon çalışanlarının yardımıyla hazır bulundurulan tekerlekli sandalyeden faydalanabiliyorlar. İstasyon çalışanlarından market içindeki alışveriş için destek ya da tuvalete kadar refakat yardımı alabiliyorlar veya araçlarından inmeden hizmet alıp ödeme yapabiliyorlar.

“Engelsiz Hizmet Alanı” uygulamasının başladığı istasyonlarda misafirlerinden çok olumlu geri bildirimler aldıklarını ifade eden Shell & Turcas Perakende Satışlar Genel Müdür Yardımcısı Murat Birgül“Shell & Turcas olarak tüm Türkiye’de, 7 gün 24 saat boyunca 1000’i aşkın istasyonumuzda, yeni yakıtlarımıza ek olarak farklı ve yenilikçi hizmetlerimiz ile misafirlerimizin beklentilerini karşılamak için çalışıyoruz. Sektörümüzde bir ilke imza attığımız ‘Engelsiz Hizmet Alanı’ ile hedefimiz; istasyonlarımızı ziyaret eden engelli misafirlerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak, engelsiz bir ziyaret deneyimi sunmak. Bu, bizim engelli ziyaretçilerimiz için yaptığımız ilk çalışmamız değil. İstasyonlarımızda engelli misafirlerimize özel tuvaletlerimiz ve mobil ödeme uygulamamız ile hizmet sunuyorduk, ‘Engelsiz Hizmet Alanı’ ile bu hizmeti bir üst noktaya taşıdık. Türkiye’de yaklaşık 500.000 bedensel engelli bulunuyor. Engellilerin günlük hayatta yaşadıkları zorlukların farkındayız ve bu zorlukların azalabilmesine katkı sağladığımız için çok mutluyuz. Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği ile birlikte çalışarak onlardan aldığımız geri bildirimlerle hizmetimizi geliştiriyoruz. Bu hizmetimizi daha fazla sayıda engelli misafirimize sunmak için çok yoğun bir çalışma içerisindeyiz. Sene sonuna kadar, 1 ay gibi kısa bir süre içinde Engelsiz Hizmet Alanı olan istasyon sayımızı 200’e çıkaracağız, 2018 yılı için hedefimiz ise 600 istasyona ulaşmak” diye konuştu.