Porsche, 50 kilometre elektrikli sürüş menziline sahip Panamera 4 E-Hybrid’i tanıtıyor

®
Çok Okunanlar

Şok Tesla ModelY Türkiye fiyatı KDV ve ÖTV dahil ₺1.791.451 açıklandı

TESLA'DAN 19.04.2024 GÜNÜ MODELY FİYATINDA BÜYÜK TÜRKİYE HAMLESİ... Tesla duyurusu ve haberini son dakika olarak aşağıda paylaşıyoruz... Türkiye'deki Tesla Model...

JAECOO, Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı

Yeni enerji çağına öncülük eden JAECOO, 25 Nisan’da Çin’in başkenti Pekin’de başlayan 2024 Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda tarihin en...

Automechanika Istanbul 23-26 Mayıs 2024

Türkiye, ihracatta yakaladığı başarıyı her yıl artırarak sürdürürken, ülke ihracatına 14,5 milyar dolar ile önemli katkıda bulunan otomotiv sektörü...

“Hybrid Auto” modunda en yüksek verimlilik

Direksiyonun üzerinde yer alan mod değiştirme anahtarının da bulunduğu Sport Chrono Package, Panamera 4 E-Hybrid’in standart donanımı içinde yer alıyor. Mod anahtarı ve Porsche Communication Management, farklı sürüş modlarını devreye almak için kullanılıyor. Bu modlar arasında kullanıcıların Sport Chrono Package’a sahip diğer Panamera modellerinden aşina olduğu “Sport” ve “Sport Plus” modları da bulunuyor. Hibrite özel modlar ise “E-Power”, “Hybrid Auto”, “E-Hold” ve “E-Charge” olarak sıralanıyor.

1475150494_porsche_panamera_4_ehybrid__2_

Panamera 4 E-Hybrid her zaman sadece elektrik gücü kullanan “E-Power” modunda çalışmaya başlıyor. “Hybrid Auto” modu ise tamamen yeni bir gelişme. Bu modu seçildiği zaman Panamera değişiyor ve en yüksek verimlilik için sürüş kaynaklarını otomatik olarak bir araya getiriyor.

Örneğin, “E-Hold” modu sürücülerin, istedikleri zaman elektriğe dönmesini sağlamak amacıyla mevcut şarj durumunu bilinçli şekilde korumalarına ve böylece gittikleri güzergah üzerinde çevresel bir bölgeye ulaştıklarında sıfır emisyonlu modu seçmelerine olanak tanıyor. “E-Charge” modunda, batarya V6 motor tarafından şarj ediliyor ve bunun olması için benzinli motor, sürüş için esasen ihtiyaç duyulandan daha yüksek düzeyde güç üretiyor.

1475150496_porsche_panamera_4_ehybrid__7_

Hibrite özel ekranlara sahip Porsche Advanced Cockpit

Sürüş performansının en yüksek düzeyine ise “Sport” ve “Sport Plus” modlarında ulaşılıyor. V6 çift turbo motor, sürekli olarak bu modlarda aktif durumda kalıyor. “Sport” modunda, batarya şarjı, gerekli olması halinde yeterli düzeyde elektrikli yükseltme rezerv kapasitesinin olmasını sağlamak amacıyla her zaman asgari düzeyde tutuluyor.

“Sport Plus” modu ise tamamen azami performansla ilgili ve Panamera’nın saatte 278 kilometre azami hıza ulaşmasını sağlıyor. Bu modda ayrıca, V6 çift turbo motorun yardımıyla batarya da en hızlı şekilde yeniden şarj oluyor.

Ailenin dördüncü 4 çeker modeli

Plug-in hibrit versiyon, yeni Porsche Panamera serisinin tamamı dört çeker sürüş sistemine sahip serisinin dördüncü modeli oldu. Seride yer alan diğer modeller ise Panamera Turbo (404 kW/550 hp), Panamera 4S (324 kW/440 hp), Panamera 4S Diesel (310 kW/422 hp) ve Panamera 4 E-Hybrid (340 kW/462 hp sistem gücü). Bu dört model, dinamizm ve konforun dünya çapında benzersiz bir birleşimini sunan Gran Turismo konseptini oluşturmak amacıyla spor otomobil ile binek otomobilin bir füzyonunu temsil ediyor.

Son Haberler

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Diğer Haberler