Polestar creates collection of Arctic Circle cars to showcase Swedish performance DNA

®
Çok Okunanlar

Sektöründe önde gelen diğer otomobil gruplarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor

Çinli otomobil markaları, dikkati çeken yükselişlerini sürdürürken, sektörün önde gelen markalarının pazar paylarında düşüş gözlemleniyor. Stellantis, yılın ilk yarısında pazar...

Petlas Genel Müdürü Hakan Yalnız

Türkiye lastik sektörünün lider markası Petlas, sürdürülebilirlik alanında yeni bir adımı daha hayata geçiriyor. Bu kapsamda atık su arıtım...

Birleşik Krallık’ın yeni duyurulan Elektrikli Otomobil Hibesi’nden (ECG) çıkarılabilir

Stellantis, hükümetin EV sübvansiyonlarını tüm üretim zinciri boyunca çevre standartlarına bağlamak için harekete geçmesiyle, Polonya'daki elektrikli araç üretiminin karbon...

MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2025 yılı 1. Dönem Yetkili Servisler Toplantısı’nı Ankara’da gerçekleştirdi. Servis ağının güçlendirilmesi ve...

Almanya, Aralık 2025’ten İtibaren Halka Açık Yollarda Uzaktan Kumandalı Araç Denemelerine İzin Verecek

Almanya, 1 Aralık 2025'te yeni bir düzenleme olan Karayolu Trafiği Uzaktan Kumanda Yönetmeliği'ni (StVFernLV) yürürlüğe koyacak ve uzaktan kumandalı motorlu taşıtların...

Tesla, Çin’deki Model 3 Serisini Uzun Menzilli Arkadan Çekişli Versiyonla Genişletiyor

Tesla, Çin'de Model 3 sedanının uzun menzilli arkadan çekişli (RWD) versiyonunu tanıttı ve piyasada bulunan toplam Model 3 varyantı...

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm...

GOTHENBURG, SWEDEN – January 2025. Polestar has created a new collection of unique ‘Arctic Circle’ cars that build onto the formula applied to the one-of-a-kind Polestar 2 Arctic Circle first shown in 2022. Now, additional Polestar 3 and Polestar 4 versions have been built to present a complete line-up of rally-inspired, one-off Arctic Circle cars that express the Swedish brand’s performance DNA. The three cars will make their public debut at the 2025 FAT Ice Race in Zell am See, Austria, on 1 February.

Michael Lohscheller, Polestar CEO, says: “The Arctic Circle collection illustrates our unique performance DNA, rooted in motorsport and combined with Scandinavian design. We develop our cars under challenging conditions within the Arctic Circle in Sweden, and at the FAT Ice Race we will showcase that on ice there is nothing better than a Polestar. We are really excited to be part of this special event with our full model line-up, where it’s all about car culture and the performance experience.”

Born in the world of motorsport and expertly integrated by Polestar’s Head of Driving Dynamics, Joakim Rydholm, Polestar’s performance DNA is partly developed and perfected in the specifically challenging environment within the Arctic Circle in northern Sweden. With multiple Swedish rally podium finishes  to his name and over 30 years in motorsport, Joakim and the Polestar Design and Brand teams have applied the rally formula to the complete Polestar model range, with each car exhibiting slightly different characteristics.

Joakim Rydholm says: “We created something truly special when we worked on the Polestar 2 Arctic Circle, and to now apply that formula to our two new SUVs has been a fun and challenging task. We have worked closely with our leading technology partners to bring bespoke engineering solutions to these cars that emphasise our performance DNA – and make them incredibly fun to drive.”

Built at one of Polestar’s Swedish R&D facilities, the general formula of raised ride height with custom 3-way adjustable Öhlins dampers, specialised Pirelli studded tyres, OZ Racing wheels (world premiere of the new ‘Rally Legend’), new Quad Evo front spotlights from Stedi, and bucket seats from Recaro, give the cars a rally flavour. Then, accessories are applied to the vehicles in different executions, including skis, roof racks, storage solutions and recovery equipment – bringing additional Polestar brand partnerships to the fore.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6

Yeni 2025 Opel GrandLand 1.2 Hybrid 136 Beygir e-DCT6 Otomatik modelin performans test sürüşünü İstanbul, Şile Ralli etaplarında tüm koşullarda gerçekleştirdik.  https://www.youtube.com/watch?v=hGxy4847Ny0 Test Sürüşü: Özgür Sunay Kameraman:...

Avustralya, Yakıt Tüketim Geliri Düştükçe Elektrikli Araçlar İçin Yol Vergisini Düşünüyor

Üst düzey bakanlar, federal ve eyalet hükümetlerinin azalan yakıt tüketim gelirini dengelemenin yollarını düşünmesi nedeniyle Avustralya'nın elektrikli araçlar (EV'ler) için bir yol vergisi getirebileceğini...

Trump yönetim 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı

Trump yönetimi, eyaletlerin elektrikli araç şarj altyapısı için 5 milyar dolarlık federal fon dağıtmaları için yeni yönergeler yayınladı ve yasal zorluklara yol açan aylarca süren bir...

Baidu Robotaxi Chongqing’de İnşaat Çukuruna Düştü

Baidu'nun Apollo Go robot taksi hizmeti tarafından işletilen otonom bir araç, bir yolcu taşırken güneybatı Çin'de derin bir inşaat çukuruna düştü ve sürücüsüz otomobillerin...

Elon Musk tarafından kısa bir sosyal medya gönderisinde doğrulandı

Tesla, Austin Robotaxi Hizmetini Eylül ayında halka açacak Tesla, robot taksi hizmetini önümüzdeki ay Austin, Teksas'ta halka açık hale getirmeyi planlıyor ve Haziran ayından bu...

Tesla’nın Avustralya ve Yeni Zelanda ülke direktörü Thom Drew

Tesla, Yeni Zelanda'da Tam Kendi Kendine Sürüş Sisteminin Lansmanına Yaklaşıyor Tesla, düzenleyici engelleri aştığını ve doğrulama testinin son aşamalarına girdiğini doğruladıktan sonra Yeni Zelanda'da Tam...

KIA Ceed ve Ceed SW’nin üretimini sonlandırıyor

Şirket, Kia'nın EV4 ve daha küçük bir giriş seviyesi EV2 de dahil olmak üzere yeni elektrikli araçlara yer açmak için İngiltere'de birkaç benzinli modeli...