Peugeot yeni marka imzasını tanıtıyor: MOTION & e-MOTION

®
Çok Okunanlar

Maliyetleri düşürdü ve 14.000 kişiyi işten çıkardı

Tesla, küresel olarak işgücünün yaklaşık %10'u olan 14.000 çalışanı işten çıkardı. Zayıf büyüme beklentileri, elektrikli otomobil satışlarındaki genel yavaşlama...

Stellantis, Yenilikçi LiDAR Teknolojisiyle Sürüş Destek

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, yeni nesil yüksek performanslı LiDAR (Işık Algılama ve Mesafe Belirleme) teknolojisinin geliştiricisi SteerLight'a...

Petronas Madeni Yağlar ve Mercedes-Benz’den Önemli İş Birliği

Dünyanın en büyük madeni yağ şirketlerinden biri olan ve 100 ülkede faaliyet gösteren PETRONAS Madeni Yağlar ve Mercedes-Benz Global...

Farklı renklerle kodlanmış hız göstergesi

Google Haritalar'ın son özelliği, trafik sıkışıklığını azaltmak için yeni bir strateji geliştirdiğini duyuruyor. Yenilikçi bir patentle desteklenen bu plan,...

Marka tarihinde yeni bir dönüm noktası yaşayan ve 2019 yılından itibaren tüm modellerinde elektrikli çözümler sunmaya başlayacak olan Peugeot yeni marka imzasını tanıtıyor: MOTION & e-MOTION. Marka, elektrikle geleceğe hazırlanma hamlesini Cenevre Otomobil Fuarı’nda sergilenecek olan elektriklendirilmiş ikonik bir aslan ile vurguluyor.

 Markanın 200’üncü yıldönümünü kutlamak üzere 2010 yılında tanıttığı MOTION & EMOTION imzası, Peugeot’yu hem ürün hem de hizmet bakımından yeni mobilite çözümleri noktasında otomotiv endüstrisinin önde gelen markaları arasında konumlandırdı. Bu imza, 1810 yılından bu yana markayı karakterize eden ve markaya yön veren mühendis ve tasarımcılar arasındaki mükemmel uyumu yansıtırken Peugeot için duygunun her zaman otomotiv deneyiminin merkezinde olacağı fikrini de ifade ediyor.

Yeşil ve mavi ışık oyunlarından oluşan parlak yüzeye sahip bir elektrik “e” eklenmesi, önemli zorlukların yaşandığı enerji dönüşümü sürecinde markanın öncü pozisyonunu simgeliyor. MOTION & e-MOTION, Peugeot e-Legend Concept’in ve Peugeot 3008, 508 sedan ve 508 SW’de yılsonunda tanıtılan PHEV teknolojisinin iletişim kampanyalarında kullanıldı. 2019 Cenevre Otomobil Fuarından itibaren bu yeni imza, televizyon kampanyaları, basılı medya, fuarlar ve satış noktaları da dahil markanın faaliyet gösterdiği ülkelerdeki bütün iletişim süreçlerinde kullanılacak.

Peugeot’un simgesi de markanın yeni dönüm noktasını desteklemek için değişiyor. Peugeot logosunun 160. yıldönümünü kutlamak için Peugeot Design Lab tasarımcıları tarafından tasarlanan ve markanın gururunu, gücünü ve mükemmelliğini simgeleyen büyük bir aslan Peugeot’nun 2018 Cenevre Otomobil Fuarındaki standında tanıtıldı. Aslan yeşil ve mavi ışık efektlerine sahip yüzeyiyle 2019 Cenevre Otomobil Fuarında canlanacak. Peugeot, elektrikli geleceğe hazırlanma ve enerji dönüşüm sürecini yeni logosuyla gözler önüne seriyor.

Peugeot, yeni marka imzası ve 208 yıllık köklü geçmişiyle sürüş keyfi odaklı ve duyguları harekete geçiren yeni nesil elektrikli otomobiller sunarak emin adımlarla büyümeye ve gelişmeye devam ediyor.

Son Haberler

Şok Tesla ModelY Türkiye fiyatı KDV ve ÖTV dahil ₺1.791.451 açıklandı

TESLA'DAN 19.04.2024 GÜNÜ MODELY FİYATINDA BÜYÜK TÜRKİYE HAMLESİ... Tesla duyurusu ve haberini son dakika olarak aşağıda paylaşıyoruz... Türkiye'deki Tesla Model...

Diğer Haberler