Michelin marka değeri 7,9 milyar dolar

®
Çok Okunanlar

MICHELIN’İN POLONYA OLSZTYN’DEKİ ÜRETİM TESİSİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMA

MICHELIN’in Polonya Olsztyn’deki üretim tesisi, Kamyon ve Binek Otomobil lastiği pazarındaki gelişmelere daha iyi yanıt vermek adına dönüşümden geçiyor. Michelin,...

Şok Tesla ModelY Türkiye fiyatı KDV ve ÖTV dahil ₺1.791.451 açıklandı

TESLA'DAN 19.04.2024 GÜNÜ MODELY FİYATINDA BÜYÜK TÜRKİYE HAMLESİ... Tesla duyurusu ve haberini son dakika olarak aşağıda paylaşıyoruz... Türkiye'deki Tesla Model...

Hollanda’da “2024 Yılının Elektrikli Aracı” Seçildi

Alman otomotiv üreticisi Opel’in dünya çapında en çok tercih edilen modeli Corsa’nın yüzde yüz elektrikli versiyonu Corsa Elektrik kazandığı...

Yüzyılı aşkın sürede inşa ettiği marka kimliği ile dünyanın en büyük lastik üreticilerinden gösterilen Michelin, bağımsız danışmanlık kuruluşu Best Finance tarafından lastik sektörünün en değerli markası seçildi. Bütün dünyadan binlerce şirketin katıldığı ve 500 global markanın listeye girmeye hak kazandığı listede Michelin, sektörünün lideri konumunda yer almayı başardı.

Her yıl binlerce şirket arasında dünyanın en değerli ve en güçlü markalarının şeffaf ve ölçülebilir kriterlerle değerlendirildiği Best Finans sıralaması, pazarlama yatırımları, hissedarların değerlendirmeleri ve iş performansı dikkate alınarak hazırlanıyor. Marka itibarı, sadakati ve çalışan sadakati baz alınarak ölçümlenen Best Finans sıralamasında marka değeri AAA+ ve D dereceleri arasında değerlendirilirken Michelin, 2018 yılında AAA (çok iyi) almayı başardı.

Michelin marka değeri 7,9 milyar dolar

Michelin geliştirdiği lastik teknolojilerinin yanı sıra marka değerine yaptığı yatırımlar, sürdürülebilirlik çalışmaları, çalışan memnuniyetini merkeze alan faaliyetleri sayesinde bir yılda listede büyük bir sıçrama elde etti. Sadece bir yılda 54 sıra birden yükselerek listede 207. sıraya çıkan Michelin, marka değerini de %30 artırarak 7.930 milyar dolara ulaştırdı.

Son Haberler

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Diğer Haberler