Küresel otomotiv topluluğu Twitter’da buluşuyor

®
Çok Okunanlar

Maliyetleri düşürdü ve 14.000 kişiyi işten çıkardı

Tesla, küresel olarak işgücünün yaklaşık %10'u olan 14.000 çalışanı işten çıkardı. Zayıf büyüme beklentileri, elektrikli otomobil satışlarındaki genel yavaşlama...

Prado’yu Türkiye’de satışa sunmaya hazırlanıyor

Toyota'dan yapılan açıklamaya göre, seriyi yeni teknolojilerle birleştiren yeni nesil model, iddiasını daha ileriye taşıdı. Toyota, modeli yılın üçüncü...

Sofya seferlerinin sayısında günde 2’ye çıkardı

Kâmil Koç’un Avrupa’daki yeni durağı Kırcaali oldu Türkiye’nin köklü seyahat markası Kâmil Koç, yurt içinde olduğu gibi Avrupa yollarındaki varlığını...

Farklı renklerle kodlanmış hız göstergesi

Google Haritalar'ın son özelliği, trafik sıkışıklığını azaltmak için yeni bir strateji geliştirdiğini duyuruyor. Yenilikçi bir patentle desteklenen bu plan,...

Twitter’da arabalarla ilgili 64 milyondan fazla tweet atıldı, 20 milyon tweet elektrikli araçlarla ilgiliydi…

Twitter, otomobil markaları için alıcılara ve hedef kitlelere ulaşmak için çok ideal bir ortam sunuyor. Twitter’ın otomobiller hakkında Twitter’daki konuşmalarla ilgili açıkladığı rakamlar da bunu kanıtlar nitelikte. Bu arada yeni bir trend olarak, Twitter’daki insanlar elektrikli araçlarla ilgileniyor ve neredeyse yarısı satın almak istediklerini söylüyor.

İnsanlar tutkuları ve ilgi alanları hakkında konuşmak için Twitter’a geliyor ve Twitter’dan yapılan son araştırmalar, otomotive dair konuşmaların bu yıl hız kazandığını gösteriyor. Platformdaki tüketiciler, hayattaki en önemli satın alımlardan birini keşfederken, tartışırken ve nihayetinde karar verirken, Twitter otomobil markalarına bu kitlelerin ilgisini çekme fırsatları sunuyor.

Yılın ilk 8 ayında 64 milyonda fazla tweet atıldı

Bugün, bir araba arayışı, bir araba bayisinden çok Twitter’da başlıyor. Bu yılın Ocak ve Ağustos ayları arasında, insanlar en son otomobil trendleri hakkında haberler ve görüşler paylaştıkça, dünya çapında otomobiller hakkında 64 milyondan fazla Tweet atıldı.

Twitter’da otomobil hakkında konuşanların 3’te 1 kadın

Tweetlerin yüzde 47’si 35 yaşın altındakiler tarafından yazıldı. Ve çoğunluğu erkek iken, Twitter’da otomobil hakkında konuşanların neredeyse üçte birini kadınlar oluşturuyor.

Twitter’da en çok Tesla konuşuluyor

Twitter’da en çok konuşulan otomobil markası Tesla olurken, onu Mercedes-Benz, BMW, Nissan ve Ford izledi.

Elektrikli araçlarla ilgili konuşmalar Twitter’da yükseliyor

Twitter, otomobil tutkunlarının elektrikli araçlar hakkında konuşması için önemli bir platform haline geldi. Yalnızca bu yıl içinde (Ocak-Ağustos), en yeni elektrikli araç modelleri hakkında dünya çapında 20 milyondan fazla Tweet atıldı.

Almanya, Fransa, Birleşik Krallık ve ABD’deki Twitter kullanıcıları, çevre dostu olma (yüzde 51), düşük işletme maliyetleri (yüzde 33) ve düşük gürültü kirliliği (yüzde 24) açısından elektromobilitenin başlıca avantajlarını görüyor. Aynı ankette Twitter’daki kişiler, elektrikli bir araç satın alırken gördükleri temel dezavantajlar olarak Pil Ömrü (%50), Satın Alma Maliyeti (%45) ve Menzil Kaygısı (%42) olduğunu belirttiler.

Twitter’da insanlar elektrikli araç satın alma niyetini gösteriyor

Daha da önemlisi, Twitter’daki insanlar da satın alma niyetini gösteriyor: Bu pazarlardaki yaklaşık her saniye Twitter kullanıcısı (yüzde 49) bir elektrikli araç satın almanın “muhtemel” veya “çok muhtemel” olduğunu söylüyor. Karşılaştırıldığında, bu rakam Twitter’da olmayan ortalama bir İnternet kullanıcısı için sadece yüzde 33.

Son Haberler

2024 Yeni QASHQAI Video Tanıtımları

Dış güncellemeler Qashqai'nin görünümünü yeniliyor. Yeni Qashqai, yenilenen tasarımı sayesinde keskin ve modern bir dinamizm yayıyor. Qashqai'nin ön ızgarası, daha...

Diğer Haberler