İlk Yarıda Pazarın Lideri Belli Oldu…!

®
Çok Okunanlar

Walther Kranz, yarış pilotu Vedat Ali Dalokay’ın sponsoru oldu

İstanbul ve Dubai ofisleriyle global markaların iletişim faaliyetlerini yöneten Walther Kranz, geçtiğimiz yıl TCR Italy DSG şampiyonu olan Vedat...

Mercedes-Benz’in geleceğini sürdürülebilirlik yönlendiriyor

Mercedes-Benz, üçüncü yıllık ESG Konferansı'nda iddialı ve ölçülebilir hedeflere ulaşma konusundaki kararlılığını ortaya koydu. Geleceğin yönlendirdiği ve tüm değer zincirine...

Marmaris’te Zafer Özdemir-Ertuğrul Ekibinin

2024 Türkiye Ralli Şampiyonası’nın ikinci ayağı olan ve Ege Otomobil Sporları Kulübü tarafından ICRYPEX ana sponsorluğunda organize edilen Marmaris...

Yeni PEUGEOT E-5008, 7 yolcuya kadar olağanüstü

2025 yılında Avrupa’daki diğer markalardan daha geniş bir elektrikli otomobil yelpazesi sunmaya hazırlanan PEUGEOT, 7 koltuklu SUV modelini tamamen...

Renault Grubu, 2017 yılının ilk yarısında pazar payını 0,7 puan artırarak toplam pazardan yüzde 18,7 pay elde etti.  

Renault, 2017 yılı ilk 6 ay sonunda toplam pazar liderliğini koruyor. 

17 yıldır binek araç lideri Renault, yüzde 15,9 pay ile 2017 ilk yarıda binek otomobil pazarında da liderliğini sürdürüyor.  

Megane Sedan ve Clio HB Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç modeli arasında yer alıyor 

Dacia markası toplam pazardan elde ettiği yüzde 5 pay ile 6. marka konumunda yer alıyor.  

Dacia ilk Türkiye’nin lider 4×4 markası konumunda. 

Duster C SUV, Lodgy ise C4 segment lideri 

DR_Berk Çağdaş
Dr. Berk Çağdaş

Geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 8,6 daralan toplam pazarda Renault Grubu (Renault+Dacia), 75 bin 130 satış adedi ile pazar payını yüzde 0,7 oranında artırarak yüzde 18,7 paya ulaştı.  

Renault yılın ilk yarısında 54 bin 947 satış adedi ve toplam pazardan elde ettiği yüzde 13,7 pay ile toplam pazar liderliğini koruyor. 

Renault markası, gerçekleştirdiği 48 bin 779 adet satış ve binek otomobil pazarından aldığı yüzde 15,9 pay ile binek otomobil pazarında da liderliğini sürdürdü. 

Megane Sedan ve Clio modelleri Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç modeli arasında yerini alıyor. Megane Sedan 16 bin 750 satış rakamı ile 2. sırada ve Clio HB 13 bin 978 adet ile 3. sırada yer alıyor.  

Oyak Grubu Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş:17 yıllık binek otomobil liderliğimizin yanı sıra 2017 yılının ilk yarısını toplam pazar lideri olarak tamamladık. Türkiye’nin en çok tercih edilen ilk üç modelinin ikisi Renault markasına ait. Bu başarılı sonuçlardan duyduğumuz mutluluğun yanı sıra ülkemizin en çok tercih edilen modellerinin yerli olmasından da ayrıca gurur duyuyoruz. İhracatın lokomotif sektöründe yerli üretim yapan bir marka olarak, Megane Sedan ve Clio Ailesi ile pazarda yerlilik oranının yükseltilmesine yaptığımız katkıdan ayrıca memnunuz. Renault olarak 33 bin 586 adet ile yerli otomobil satışlarında liderliğimizi de yılın ilk yarısında koruduk. Pazar bu yıl öngördüğümüz trendde ilerliyor. 2017 yılını 870-890 bin bandında tamamlayacağımızı öngörüyoruz.“ şeklinde değerlendirdi. 

Dacia, marka sıralamasında 6. sırada

Dacia markası daralan toplam pazardan elde ettiği 5 pay ve kaydettiği 20 bin 183 satış adedi ile 6. marka konumunda yer alıyor.

 Dacia ilk 6 ayda Türkiye’nin lider 4×4 markası durumunda. Dacia markasının beğenilen modeli Duster, C SUV segment lideri iken Lodgy, C4 segment lideri olarak yer alıyor.

Son Haberler

Verimlilikte Devrim Yaratan Teknoloji: PETRONAS Syntium Next Gen

PETRONAS Syntium Next Gen, modern motorların sıcaklıkla başa çıkma mücadelesinde öncülük ediyor. Günümüzde motorlar, yüksek sıcaklıkların yol açtığı depozit...

Diğer Haberler