Goodyear, Yeni Dijital Platformunu, Türk Tüketicisinin Beğenisine Sundu!

®
Çok Okunanlar

Nissan, 2023 mali yılına kıyasla 1 milyon adetlik ek satış hedefliyor

Nissan, Ambition 2030 vizyonuna ulaşmak için hem ürün portföyünü güçlendirecek, elektrifikasyonu ilerletecek yeni geliştirme ve üretim yöntemleri sunacak. Nissan,...

Fiat Topolino, Eşsiz İtalyan Tarzıyla Elektriklendiriyor

Yeni ve yüzde 100 elektrikli Fiat Topolino, renkli, eğlenceli Dolce Vita tarzıyla şehir içi mobilite dünyasındaki yerini alıyor. Topolino,...

Chery TIGGO 7 Kısa Zamanda Kompakt SUV’un Yıldızı

Çin’in en büyük otomotiv ihracatçısı konumunu 20 yıldır sürdüren Chery, geliştirdiği iddialı modellerle dünya çapında adından söz ettirmeye devam...

Suzuki Yepyeni 1000 GX ve 8R Modelleri

Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil edilen Suzuki Motosiklet, Motobike İstanbul fuarında, kasım ayında Milano EİCMA’da tanıtılan güçlü ve...

Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, tüketicilerin ürün ve hizmet
satın alırken daha iyi karar verebilmelerini sağlayan yeni nesil internet
platformunu Haziran 2016 itibariyle hizmete sundu.

1467378832_New_Goodyear_Website_2

Tüketicilerinin kullanımları için en doğru Goodyear lastiğini seçebilmelerini amaçlayan şirket, www.goodyear.com.tr adresini ziyaret edenlerin, test dergilerinin yaptıkları değerlendirmelerinin ve tavsiye edilen perakende satış fiyatlarının yanı sıra, en yakın lastik bayilerini de görüntüleyebilmelerini sağlıyor.

 

Goodyear, geliştirdiği sistem ile tüketicilerin lastik satın alma sürecinin erken dönemlerinde bilgi sahibi olmalarını ve daha bilinçli olarak tercih yapabilmelerine olanak sağlamayı hedefledi. Bu amaçla hareket eden Goodyear, gelişmiş araçlar ve daha detaylı bilgiler içeren bir internet sitesi tasarımının geliştirilmesi için yatırımlarını artırdı.

 

Yeni dijital platform, tüketicilerin taleplerine göre hazırlandı!

Doğru lastik seçimi, doğru ve yakın bayinin bulunması bazen çok zorlu bir süreç haline gelebilir. Tüketicileri doğru lastik ve bayi seçiminde desteklemeyi hedefleyen Goodyear, internet sitesinde bulunan bilgileri zenginleştirirken, bu bilgileri kullanıcı dostu tasarımıyla tüketicilerin hizmetine sundu. Böylece, tüketicilerin, lastikler hakkında daha sağlıklı ve fazla bilgiye ulaşması sağlandı.

Goodyear EMEA Dijital Pazarlama Direktörü Nieves Fuentes: “Yaptığımız araştırma, internetin özellikle Avrupalı sürücüler için günden güne bilginin ana kaynağı haline gelmekte olduğunu gösteriyor. Araştırmaya katılan sürücülerin yaklaşık %63’ü lastik satın almadan önce araştırma yapıyor. Araştırma yapan sürücülerin %91’i de ana bilgi kaynağı olarak, arama motorları ve lastik üreticilerinin internet siteleri üzerinden araştırma yapabildikleri adresleri seçiyor. Araştırmamızın bir başka sonucu da tüketicilerin tavsiye edilen perakende satış fiyatlarını öğrenmeye yönelik ilgisi…” dedi.[1]

 

Akıllı telefonlar, tabletler ve PC’lerle de uyumlu olan yeni internet sitesinde orijinal ekipmanlara ait bilgiler, otomotiv dergisi test sonuçları ve tavsiye edilen perakende satış fiyatı bilgileri tüketicinin bilinçli ve hızlı bir şekilde tercih yapabilmesine yardımcı oluyor. Ayrıca, bayi seçimi hakkında geniş içeriğe sahip olan platform sayesinde bayilerin çalışan nitelikleri, ödeme türleri, çalışma saati ve iletişim bilgilerine ulaşmak da mümkün.

 

Lastik satın alma yolculuğunun dönüşümü…

“Yeni dijital platform, tüketicilerin ekstra yol almasını ve büyük bir dönüşüm geçirmesini sağlayacak”, diyen Fuentes, “İnternet sitemizde, en güncel bilgileri kapsayan “Lastik Bulucu” sayesinde, sürücüler, kendi ihtiyaçlarına en uygun lastiği kolayca seçebiliyorlar. Bunun yanı sıra bayilerle ilgili ayrıntılı bilgiler içeren sistem sayesinde bayilere doğrudan ve kolayca ulaşabiliyorlar. Bu özellikler sayesinde yeni lastiklere giden yol artık daha kolaylaşmış oldu” diye ekledi.

Goodyear Türkiye’nin internet sitesi yenilenirken adresi değişmedi. www.goodyear.com.tr

Son Haberler

Siemens, Elektrikli Araç Şarj Cihazı Portföyünü Genişletiyor

Siemens, 400 kW çıkışa sahip SICHARGE D şarj istasyonları ile tek seferde 4 elektrikli otomobili aynı anda şarj edilebilen...

Diğer Haberler