Bentley, Yeni Continental GT3 Yarış Otomobilini Tanıttı…

®
Çok Okunanlar

Yeni Tiguan, 2.035.000 TL

Türkiye’de 1.5 eTSI 150 PS DSG hafif hibrit turbo benzinli ve 2.0 TDI SCR 193 PS 4M DSG turbo...

Yeni C3 Aircross ile ilgili ilk görselleri yayınladı

Mobilite dünyasının her alanında, herkes için ulaşılabilir modeller sunan Citroën, yakında Avrupa'da satışa sunulacak olan yeni C3 Aircross ile...

Trafiğe martta 226 bin 617 aracın kaydı yapılırken 2 bin 239 aracın kaydı silindi

Türkiye İstatistik Kurumu, mart ayına ilişkin motorlu kara taşıtları istatistiklerini açıkladı. Buna göre, martta trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısı geçen...

Bentley Motorsport, 2018 motor sporları sezonu için şu anda geliştirilme aşamasında olan tamamen yeni Continental GT3 yarış otomobilini tanıttı.

 

İkinci nesil Continental GT3, aralarında Le Mans şampiyonları 4½ Litre, Speed 6 ve Speed 8 otomobillerinin de yer aldığı, büyük beğeni toplayan motor sporları serisine katılan en yeni özel yarış otomobili. Dünyanın dört bir yanındaki 528 yarışta 120 defa podyuma çıkan ve 45 birinciliğe sahip olan birinci nesil Continental GT3, dayanıklılık alanında şampiyon bir yarış otomobili olduğunu kanıtladı.

 

YENİ CONTİNENTAL GT3

Bu yeni otomobilin geliştirme süreci, Bentley’in motor sporları teknik partneri M-Sport’taki tasarımcılar ve teknisyenlerle birlikte, Bentley Motorsport’un Crewe’deki kendi ekibinde yer alan mühendisler tarafından yürütüldü.

Tamamen yeni Continental GT yol otomobiline dayanılarak geliştirilen yeni Continental GT3, bu otomobilin büyük ölçüde alüminyum olan yapısını temel alarak, 1300 kg’dan çok daha düşük olan, yarışa uygun bir ağırlık sağlıyor ve yarış için ideal bir ağırlık dağılımı elde edilmesine yardımcı oluyor.

 

Yarışlarda kendini kanıtlamış olan ünlü 4,0 litre Bentley çift turbo V8’in yeniden geliştirilmesiyle ortaya çıkan motor, tamamen yeniden tasarlanmış bir kuru karterli sistem ve tamamen yeni bir emme ve egzoz sistemi içeriyor. 550 HP’yi aşan sınırsız güç.

 

Rüzgar tünelinde hazırlanan ve yol otomobilinin şekline dayanılarak tasarlanan dış aerodinamik yüzeyler, ilave bastırma kuvveti sağlamak için aerodinamik cihazlarla kaslı dış panelleri güçlendiriyor. Continental GT3’e özel olarak hazırlanan, tamamen yeni süspansiyon ve fren sistemleri sunuluyor.

Şampiyonluk sahibi atasının yerini almak için altı aylık bir test programına başlayan yeni yarış otomobili, İngiltere, Fransa ve Portekiz’deki test çalışmalarını tamamladı. Önümüzdeki geliştirme çalışmaları, 24 saatlik dayanıklılık yarışı simülasyonlarını içeriyor.

 

BENTLEY MOTORSPORT 2018

Blancpain GT Serisi Dayanıklılık Kupası’nı kazanan ekip için 2017’nin oldukça başarılı bir sezon olarak geçmesinin ardından, Bentley Motorsport 2018 sezonuyla ilgili planlarını da açıkladı.

Bentley Motorsport, iki yeni Continental GT3 yarış otomobiliyle gelecek sene de katılacağı Blancpain GT Serisi Dayanıklılık Kupası’nda Avrupa çapında yarışacak ve dört rauntluk Intercontinental GT

Challenge yarışında da dünyanın dört bir yanında mücadele edecek.

Yeni Continental GT3, ilk yarışına Monza’daki 2018 Blancpain GT Serisi Dayanıklılık Kupasının açılış raundunda çıkacak.

YENİ CONTİNENTAL GT3 TEKNİK ÖZELLİKLERİ
Motor 4,0 litre doğrudan enjeksiyonlu çift turbo V8, Cosworth motor yönetimi sistemi
Güç Kısıtlamasız yaklaşık 550 HP
Yağ Sistemi Kuru karter
Şanzıman Arkadan itişli, Ricardo altı ileri vitesli sıralı transaks vites kutusu, AP yarış debriyajı, direksiyona monteli kanatçıkla çalıştırılan pnömatik vites değiştirme
Güç Aktarma Organları Karbon fiber tahrik mili, sınırlı kaymalı diferansiyel
Süspansiyon Ön ve arka çift salıncaklı süspansiyon, dört yönlü ayarlanabilir yarış amortisörleri
Direksiyon Elektrikli hidrolik direksiyon
Frenler Ön ve arka Alcon soğutmalı demir diskli frenler, Alcon altı pistonlu ön kaliperler, dört pistonlu arka kaliperler, sürücü tarafından ayarlanabilir fren ön-arka dağılımı

 

Güvenlik FIA spesifikasyonlu çelik güvenlik kafesi, altı noktalı FIA emniyet kemeri, araç içi yangın söndürme cihazı, araç içi havalı kriko sistemi

 

Yakıt Sistemi FIA spesifikasyonlu yarış yakıt pili
Elektronik Aksam Yarış spesifikasyonlu Bosch ABS ve çeki kontrolü. Hafif yarış aküsü.
Tekerlekler BBS Motorsport 18” x 13” jant
Lastikler 355 / 705 R18
Aerodinamik Karbon fiber ayırıcı, arka kanat ve gövde panelleri.

Hafif, aerodinamik olarak optimize edilmiş tamponlar, kaput, eşikler ve çamurluklar

Uzunluk 4860 mm
Genişlik 2045 mm
Yükseklik 1355 mm
Ağırlık <1300 kg

 

Son Haberler

“Yeni Nesli Otomotive Kazandırmak Zorundayız”

Önemli değişim ve dönüşümlere sahne olan otomotiv sektörünün gölgede kalan satış sonrası hizmetleri alanı, son yıllarda derin bir istihdam...

Diğer Haberler