Türkiye’de en çok satan SUV olma özelliğini sürdüren Qashqai, 10’uncu yılını da açık ara liderlikle kutluyor

Crossover segmentinin yaratıcısı Qashqai, 2006 yılında lanse edildiğinden beri Nissan’ın Avrupa’da ve Türkiye’de en çok ses getiren modeli oldu. Yaklaşık 80 bin adet satışıyla Türkiye’de en çok satan SUV olma özelliğini sürdüren Qashqai, 10’uncu yılını da açık ara liderlikle kutluyor.

1470409501_Qashqai_1

Nissan Qashqai, tasarımı, konfordan ve hacimden ödün vermeyen kompakt ölçüleri, motor ve şanzıman seçenekleri ile crossover segmentine ilham verdi. 2007 yılından bugüne kadar Avrupa’da 2.5 milyonun üzerinde üretim başarısı gerçekleştiren Qashqai, Türkiye’de ise yılın ilk yarısında gerçekleştirdiği 7 bin 833 adet satışla birlikte yaklaşık 80 bin tüketicinin tercihi ile segmentinin tartışmasız lideri oldu. Qashqai aynı zamanda yaklaşık 300 farklı model arasında en çok satan 20 araç arasında yerini almıştır.

 

Nissan Qashqai 10 yıl boyunca güvenlikten de ödün vermedi. 2014 yılında bağımsız test organizasyonu Euro NCAP tarafından en güvenli kompakt aile otomobili seçilen rekortmen SUV, özellikle çocuk ve yetişkin koruma testlerinde olağanüstü performansıyla ödüllendirildi. Aracın güçlü Euro NCAP performansının ana faktörünü gelişmiş güvenlik teknolojileri ağı oluşturuyor. Yenilikçi “Nissan Güvenlik Kalkanı” içerisindeki elektronik sistemler, hem sürücüye hem de yolculara yüksek pasif güvenlik seviyesini sağlıyor.

Nissan Türkiye Genel Müdürü Sinan Özkök 10 yıldır Türkiye’nin değişmeyen tercihi Qashqai hakkında, “Yeni bir segmentin öncüsü olan Qashqai, Nissan markasına Avrupa’da olduğu gibi Türkiye’de de ivme kazandırdı. Ülkemizde en çok tercih edilen SUV olma özelliğini açık ara elinde bulunduran Qashqai, cesur tasarımı ve segment lideri teknolojisiyle Türkiye’de amiral gemimiz olarak Nissan’ı yeni başarılara taşımaya devam edecek.“ ifadelerini kullandı.